FANDOM

Yo Shindo (真堂 (しんどう) (よう) , Shindō Yō) to uczeń drugiego roku w Akademii Ketsubutsu.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Yo ma kudłate czarne włosy, stosunkowo małe oczy i dobrze wyrzeźbione ciało. Jest wyższy niż Izuku i Katsuki. Zazwyczaj posiada uśmiech twarzy, bez względu na okoliczności.

Jego kostium składa się ze złotej szczęki, która przykrywa jego policzki, czarnych płytek pokrywających część klatki piersiowej i ochraniaczy na ramiona sięgające łokci. Nosi także czarne spodnie z wbudowanymi paskami i czarne buty.

Osobowość Edytuj

Yo wydaje się być miłym i przyjaznym człowiekiem na pierwszy rzut oka, ale ukrywa złowieszczą i wyrachowaną osobowość za tym miłym akcentem. Yo może bardzo się złościć, gdy ludzie wchodzą mu w drogę i mają na niego negatywny wpływ.

Fabuła Edytuj

Egzamin na tymczasową licencję bohatera Edytuj

Poza stadionem, Ms. Joke przedstawia klasie 1-A swoją klasę z Akademii Ketsubutsu.

Yo pozdrawia Izuku, Denkiego, Kyokę i Katsukiego osobiście i przedstawia się, wykonując akt dobrego humoru, który tylko Katsuki jest w stanie przejrzeć, ponieważ jego oczy nie pasowały do ​​jego słów. Później jest on widziany z innymi uczniami, podczas gdy egzamin jest im wyjaśniany. Podczas Pierwszego Egzaminu Yo używa swojego daru, aby całkowicie zniszczyć i zmienić krajobraz pola bitwy.

Yo analizuje sytuację po rozproszeniu klasy 1-A wraz z trzęsieniem ziemi; klasa 1-A zostałaosłabiona z powodu rozproszenia, a połowa z jego klasy idzie naprzeciw klasie 1-A. W wyniku tego dochodzi do coraz większej liczby konfliktów, co sprawia, że ​​sytuacja staje się chaotyczna. Kolegium Yo mówi, że jego plan ich rozproszenia jest odwrotny. Jednak Yo jest nadal zadowolony, ponieważ gra końcowa pierwszego egzaminu jest w toku i wielu uczniów marnuje energię na walkę klasą 1-A i jest szczęśliwy, że ​​jego klasa jest w pełni świadoma tego, o co toczy się gra. Koleżanka z klasy komentuje fałszywe, dobre uczynki Yo, ale Yo przyjmuje to jako komplement. Yo gardzi uczniami za walkę o wykorzystanie swoich marzeń i idei, stwierdzając jednocześnie, że jest ponad taką dziecinną mentalnością.

W końcu Yo wraz ze swoimi kolegami z klasy zaliczają pierwszy egzamin, co podoba się Ms Joke.

W drugiej połowie egzaminu próbuje powstrzymać fałszywych złoczyńców przed dostaniem się do rannych cywilów, ale zostaje sparaliżowany przez sonar Ganga Orca. Później, gdy jeden z ataków ognia Shoto zostanie zmyty, prawie trafia Yo, ale zostaje uratowany przez Izuku. Następnie rozpętuje kolejne drżenie, aby powstrzymać fałszywych złoczyńców, ujawniając, że chociaż jest odrętwiały, udawał paraliż i stworzył opór przed atakami wibracyjnymi z powodu swoich własnych zdolności. Gniewnie oświadcza, że ​​zamierza zaatakować z zaskoczenia, zanim pierwszoklasiści staną mu na drodze.

Pod koniec egzaminu pokazuje się Yo patrząc na własne nazwisko na tablicy z listą osób, które przeszły.