FANDOM

Urobisko Studenckich Jednostek (ウソの災害 (さいがい) 事故 (じこ) ルーム, Uso no Saigai ya Jiko Rūmu), zwane również USJ, to placówka szkoleniowa położna na terenie Liceum U.A.. Jest to główne miejsce wydarzeń w wątku Urobisko Studenckich Jednostek.

Opis Edytuj

Obiekt składa się z budynku w kształcie kopuły złożonego z ośmiu głównych sekcji, z których sześć emuluje szczególny czynnik środowiskowy:

  • Wejście: Wejście do budynku, składające się z dużej niebieskiej bramy. Położony na północy.
  • Plac Centralny (セントラル広場, Sentoraru Hiroba): Obszar centralny, który łączy się z salami symulacji, jak również z głównym wejściem.
  • Strefa Ruin (倒壊ゾーン, Tōkai Zōn): Znajduje się na północnym wschodzie, strefa ta symuluje zniszczone środowisko miejskie, z budynkami znajdującymi się w niepewnych warunkach.
  • Strefa Osuwiska (土砂ゾーン, Dosha Zōn): Strefa ta, zlokalizowana na wschodzie, symuluje pochyły teren ze szczątkami budynków.
  • Strefa Górska (山岳ゾーン, Sangaku Zōn): Położona na południu strefa symuluje skalisty, górzysty teren wypełniony klifami.
  • Strefa Pożaru (火災ゾーン, Kasai Zōn): Znajduje się na południowym zachodzie, strefa ta symuluje środowisko miejskie, które ciągle się pali.
  • Strefa Powodzi (水難ゾーン, Suinan Zōn): Położona na zachodzie strefa symuluje środowisko morskie. Zawiera statek oraz zjeżdżalnię.
  • Strefa Ulewy (暴風•大雨ゾーン, Bōfū Ōame Zōn): Położona na północnym zachodzie, strefa ta symuluje środowisko miejskie, które nieustannie nawiedzają silne opady i silne wiatry.

Dodatkowo budynek wyposażony jest w czujniki do wykrywania intruzów.

Historia Edytuj

USJ zostało stworzone przez zawodowego bohatera i nauczyciela Liceum U.A. - Trzynastkę, jako sposób na szkolenie uczniów, jak postępować w sytuacjach katastrofy.

Podczas wątku Urobisko Studenckich Jednostek, budynek został zaatakowany przez Ligę Złoczyńców. Jeden z członków Ligi, Kurogiri teleportował większość uczniów klasy 1-A do różnych stref znajdujących się w obiekcie, gdzie czekało na nich kilku pomniejszych złoczyńców. Jednak zasadzki okazały się nieskuteczne, ponieważ większość uczniów była w stanie walczyć do czasu przybycia posiłków.

Budynek był również wykorzystywany jako jedna z lokacji podczas wątku Egzamin końcowy, w którym Ochaco Uraraka i Yuga Aoyama spotkali się z Trzynastką na egzaminie praktycznym.

Galeria Edytuj

U.A.
Klasa 1-B Uczniowie Hiryu RinIbara ShiozakiItsuka KendoJuzo HonenukiJurota ShishidaKinoko KomoriKojiro BondoKosei TsuburabaManga FukidashiNeito MonomaNirengeki ShodaPony TsunotoriReiko YanagiSen KaibaraSetsuna TokageShihai KuroiroTetsutetsu TetsutetsuTogaru KamakiriYosetsu AwaseYui Kodai
Kurs wsparcia Mei Hatsume
Kurs główny Hitoshi Shinso
Pracownicy CementossLunch-RushNezuMidnightTrzynastkaPresent MicRecovery GirlEraserheadAll MightSnipeEctoplasmPower LoaderVlad KingGran Torino (emerytura)
Lokalizacje Klasa 1-AKlasa 1-BLunch Rush CafeteriaPokój pielęgniarki Recovery GirlPole BetaStadion SportowyUrobisko Studenckich JednostekSala GammaPole GammaHeights Alliance
Powiązane artykuły Urobisko Studenckich Jednostek