FANDOM

Trigger (トリガー, Toriga) zwany także Narkotyk Ulepszający Dar, jest rodzajem substancji, która pobudza Dar danej osoby, jednocześnie osłabiając jej poczytalność.

Informacje

Akira Iwako's black tongue

Osoby zażywające Trigger mają czarny język.

Pierwotnie Trigger został stworzony, aby znacznie zwiększyć siłę i moc słabych Darów. Wkrótce jednak został wykorzystany do działalności przestępczej, dlatego został zakazany w wielu krajach, w tym w Japonii, stając się nielegalnym towarem, którym gangsterzy i handlarze narkotyków handlują na całym świecie[1].

Trigger jest produkowany w różnych zakątkach świata, więc jego jakość może się różnić w zależności od miejsca. Te produkowane w Azji są zazwyczaj złej jakości, a ich efekty trwają tylko kilka minut, podczas gdy Trigger wyprodukowany w Ameryce może trwać godzinę lub dwie[1].

Uzależnieni od Triggera odczuwają efekt uboczny po użyciu, który zmienia kolor ich języków na czarny[2].

Zasadniczo Trigger jest wstrzykiwany do organizmu, ale udało się opracować wariant, który należy spożywać tylko w celu działania. Chociaż jest mniej skuteczny niż inna forma, brakuje mu elementu psychotropowego[3].

Fabuła

My Hero Academia Vigilantes

W Japonii istnieje organizacja przestępcza nazywana Fabryką Przestępców, która wykazuje szczególne zainteresowanie skutkami wywołanymi przez Trigger. Jego agenci przeprowadzają liczne eksperymenty z udziałem substancji, co powoduje, że konsumenci zamieniają się w Efektywnych złoczyńców i wariują, i rozprowadzają ją po ulicach między narkomanami i bandytami, co sprowadza wiele problemów. Następnie zbierają wszystkie dane do badań, a także próbki krwi od użytkowników.

Później szef odpowiedzialny za narkotyk Trigger uprowadza niektórych z tych Efektywnych Złoczyńców, którzy okazali się być obiecujący, i przekształca ich w Złoczyńców na Poziomie, zmieniając i ulepszając ich ciała, aby mogli wytrzymać ogromne ilości Triggera. To drastycznie i nieskończenie zmienia je w zależności od dawek.

My Hero Academia

Aby uzyskać fundusze na swoje eksperymenty, Shie Hassaikai zajmuje się handlem tym narkotykiem z innymi organizacjami przestępczymi.

Znani użytkownicy

My Hero Academia

  • Drobny czarny charakter wzmacnia swój Dar, przez to z jego ciała wyrasta wiele, małych ostrzy. Jest w stanie je kontrolować, kontrolować ich długość i chować, a także skupiać je w jednym miejscu, aby osiągnąć wielką niszczycielską moc. Stają się dostatecznie ostre, by zarysować Utwardzanie Eijiro Kirishimy[4].
Joe Irinaka uses Trigger

Joi używa Triggera do wzmocnienia swojego Daru.

  • Joi Irinaka z Shie Hassaikai wzmacnia swój Dar, pozwalając mu wpływać na znacznie większy obszar fizyczny przedmiotu, niż normalne ograniczenie, oraz łączyć się z całym podziemnym obiektem i może manipulować nim, przygotowując się do najazdu Bohaterów[5].
  • Rikiya Katsukame z Shie Hassaikai wzmacnia swoją Kradzież Zwinności, pozwalając mu używać go bez kontaktu fizycznego z innymi, absorbując wytrzymałość po prostu poprzez wdychanie[6].
  • Ending[7] wzmacnia swoją zdolność do kontrolowania linii namalowanych na drodze.

My Hero Academia Vigilantes

  • Rapt Tokage podkreśla swój wygląd jaszczurki do silnego Daru Pterodon Physiology.
  • Moyuru Touchi, który wydawał się mieć tylko mały płomień zamiast swoich włosów, zostaje wzmocniony, aby stać się potężnym płonącym kamiennym golemem[2].
  • Soga Kugizaki wzmacnia swój Kolec do Daru Pterodon Physiology, przez co wyrasta mu więcej kolcy na całym ciele[2].
  • Mario Kugutsu przekształca się w potężnego czterorękiego giganta[2].
  • Akira Iwakou, którego Dar został zamieniony na coś w rodzaju Daru Utwardzania, z dodatkowymi zdolnościami Powiększania i Super Siły.
  • Teruo Unagisawa, którego Dar uczynił go nieco podobnym do węgorza, został zamieniony na Dar węgorza elektrycznego o dużym ciele zwierzęcia i małych ludzkich kończynach. Miał także znacznie zwiększoną mobilność, będąc w stanie odbić się od ścian budynków, aby rzucić się w powietrze, a nawet nadążyć za Skokiem Pop☆Step. Unagisawa został później uprowadzony przez Kuina Hachisuka i pozornie wstrzyknięto mu kilka dawek Triggera przez dłuższy czas, co trwale zmienia jego ciało w dużego węgorza elektrycznego o śliskiej skórze, ale tym razem z bardzo umięśnionymi ludzkimi kończynami. Jest w stanie rozładować prąd, ale co go ogłuszy. Nie wiadomo, czy ta modyfikacja jest trwała.
  • Kuin Hachisuka, choć początkowo nie jest "konsumentem", wykorzystuje swój Dar jako wyspecjalizowany system rozpylania Triggera, aby zaaplikować go dziesiątkom mieszkańcom w celu skutecznego przetestowania mocy Triggera podczas zażywania. Później używa go do przemiany swojego ciała, wzmacniając ją i pozwalając jej użyć elektrycznego Daru.
  • Ichiro Hotta, handlarz narkotyku, wzmocnił swój Dar, by stać się humanoidalnym konikiem polnym.
  • Cywil z rozdziału 5, który został poddany działaniu narkotyku, aby uzyskać szpony na palcach i ramionach, a także została powiększona masa jego mięśni.
  • Cywil z rozdziału 5, który został poddany działaniu narkotyku, by uwolnić elektryczność z jej oczu.
  • Cywil z rozdziału 5, który został poddany działaniu narkotyku w celu uwolnienia czarnego płynu z dłoni.
  • Cywil z rozdziału 5, który został poddany działaniu narkotyku, aby się zająć ogniem.
  • Cywil z rozdziału 5, który został powiększony do bardzo dużych rozmiarów, z ciemną skórą i jaśniejszymi znaczeniami. Jego ciało uwolniło również strumienie wody z kilku punktów.

Obrazy

Przypisy

  1. 1,0 1,1 "My Hero Academia Manga:" Rozdział 134
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 "My Hero Academia Vigilantes Manga:" Rozdział 2, strony 3-27
  3. "My Hero Academia Vigilantes Manga:" Rozdział 43
  4. "My Hero Academia Manga oraz Anime:" Rozdział 133 i Odcinek 68
  5. "My Hero Academia Manga:" Rozdział 139
  6. "My Hero Academia Manga:" Rozdział 156
  7. "My Hero Academia Manga:" Rozdział 250