FANDOM

Toya Todoroki ( (とどろき) (とう) () , Todoroki Tōya) to najstarszy syn Enji Todorokiego i Rei Todoroki[1].

Wygląd

Jako dziecko Toya miał zaokrągloną twarz i czerwone włosy ułożone w nieładzie, które kępkami opadały mu wokół głowy, opadając na czoło w nierówną grzywkę. Jego oczy miały blady kolor i były owalne, a na jego twarzy malował się neutralne uczucia. Wydaje się również, iż nosił kurtkę gakuran[2].

Charakter

W przeszłości Toya bawił się ze swoim rodzeństwem, co oznacza, że dobrze się z nimi dogadywał. W chwili obecnej nic nie wiadomo nic o jego charakterze.

Historia

Todoroki siblings playing in Shoto's flashback

Toya bawi się ze swoim rodzeństwem.

Prawdopodobnie od najmłodszych lat był szkolony przez swojego ojca, ponieważ posiadał Dar ognia, które było jeszcze potężniejsze od ognia jego ojca. Ponieważ jednak odziedziczył słabe ciało po matce, Rei Todoroki, Enji uznał go za porażkę, podobnie jak to zrobił z młodszym rodzeństwem Toyi, Fuyumi Todoroki i Natsuo Todoroki.

Uznani za bezużytecznych, a zarazem ignorowani przez ojca, trójka rodzeństwa trzymała się zawsze razem. Toya rozwinął coś, co wydawało się być doskonałymi relacjami z nimi, szczególnie ze swoim bratem Natsuo, i zawsze grali razem. Byli jednak trzymani z dala od ich najmłodszego brata, Shoto Todoroki.

Krótko po odejściu matki Toya zginął w wypadku, chociaż szczegóły dotyczące tego wypadku są nadal nieznane. Jego śmierć dotknęła jego rodzinę, a zwłaszcza jego matkę Rei, której stan psychiczny został poważnie uszkodzony, ze względu na czyny jej męża w przeszłości, oraz jego brata Natsuo, który nadal uważa, że ​​jego ojciec jest odpowiedzialny za śmierć jego brata.

Rodzina chłopca po jego śmierci postawiła mu ołtarz Butsudan w jego dawnym pokoju i nadal modli się za niego. Nawet Enji modli się za niego, mówiąc, że rozpacza nad śmiercią swojego najstarszego syna.

Zdolności

Dar

Nienazwany ognisty Dar: Chociaż szczegóły nie są znane, Dar chłopca najwyraźniej pozwala mu na stworzenie ognia. Stwierdzono, że siła tego ognia jest większa niż jego ojca, odziedziczył słabe geny po matce, a zatem najwyraźniej nie był w stanie wykorzystać swojej mocy do pełnego potencjału, dlatego Endeavour uznał go za porażkę.

Ciekawostki

  • Imię w języku kanji oznacza "lampa" (燈, ) oraz "strzałą" (矢, ya).
  • W zakończeniu sezonu 4 "Shout Baby", znajduje się spalone zdjęcie wraz z innymi zdjęciami rodziny Todoroki i młody Hawks, które prawdopodobnie wskazują na status Toyi, iż jest on obecnie nieznany.

Przypisy

  1. "My Hero Academia Manga:" Rozdział 192, strona 10
  2. "My Hero Academia Manga:" Rozdział 249

Rodziny i cywile
Rodzina Asui Beru AsuiGanma AsuiSamidare AsuiSatsuki AsuiTsuyu Asui
Rodzina Bakugo Katsuki BakugoMitsuki BakugoMasaru Bakugo
Rodzina Iida Tensei IidaTenya Iida
Rodzina Jiro Kyoka JiroKyotoku JiroMika Jiro
Rodzina Midoriya Hisashi MidoriyaInko MidoriyaIzuku Midoriya
Rodzina Shimura Tenko ShimuraNana ShimuraKotaro ShimuraHana ShimuraNao ShimuraChizuoMako
Rodzina Todoroki Enji TodorokiFuyumi TodorokiNatsuo TodorokiRei TodorokiShoto TodorokiToya Todoroki
Rodzina Tsukauchi Makoto TsukauchiNaomasa Tsukauchi
Rodzina Shield David ShieldMelissa Shield
Rodzina Haimawari Koichi HaimawariShoko Haimawari
Cywile Daikaku MiyagiEriKota IzumiŚwiecące dzieckoYokumiru MeraTakutoKomari IkomaTeruo Hazukashi