FANDOM

Tensei Iida ( (いい) () (てん) (せい) , Īda Tensei) to starszy brat Tenya Iidy oraz dawny zawodowy bohater.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Poza zbroją bohatera Tensei wygląda podobnie jak jego młodszy brat Tenya, z kwadratowymi rysami i krótkimi, czarnymi, kolczastymi włosami. Inną cechą jest to, że ma brwi w kształcie strzały i ma nieco dłuższą twarz.

Podobnie jak jego brat, posiada wyciągi silnika wydobywające się z jego ciała, ale na przedramionach.

Osobowość Edytuj

W porównaniu do jego młodszego brata, Tensei jest o wiele bardziej wyluzowany i podchodzi do wszystkiego z luźnym nastawieniem. Kiedy przyjął pancerz bohatera swojej rodziny, jego wizerunek był taki, że chciał "być cool" i być typem bohatera, który pomaga innym, gdy są w potrzebie. Był radosny, że jego młodszy brat podziwiał w ten sposób jego pracę jako bohatera.

Uważa także, że umiejętność szybkiego ratowania ludzi jest tym, co czyni wielkiego bohatera i że ludzie chcą być ratowani w pośpiechu. Także ceni sobie pracę zespołową, wierząc, że posiadanie dużej grupy, w której każdy służy konkretnemu celowi, jest najprostszym sposobem na szybkie uratowanie ludzi.

Chociaż pracuje jako Bohater, jest łagodny w kwestii praw. W przeciwieństwie do swojego młodszego brata, nie upomina innych za publiczne korzystanie ze swoich darów, ale zamiast tego pomaga im je rozwijać. Zasugerował także pomysł wzięcia na pomocnika, który nie miał licencji bohaterskiej, co jest niezgodne z prawem, powołując się na to, że mógłby "zdobyć kwalifikacje stopniowo".

Relacje Edytuj

Tenya Iida Edytuj

Tensei ma silną więź ze swoim młodszym bratem, Tenyą. Kiedy był hospitalizowany w Szpitalu Ogólnym Hosu, Tensei przeprosił Tenyę za to, że nie może być wzorem do naśladowania. Tensei poprosił Tenyę, by przejął jego pseudonim bohatera, Ingenium, wskazując, że Tensei ma wielkie zaufanie do Tenyi.

Nawigacja Edytuj

Rodziny i cywile
Rodzina Asui Beru AsuiGanma AsuiSamidare AsuiSatsuki AsuiTsuyu Asui
Rodzina Bakugo Katsuki BakugoMitsuki BakugoMasaru Bakugo
Rodzina Iida Tensei IidaTenya Iida
Rodzina Jiro Kyoka JiroKyotoku JiroMika Jiro
Rodzina Midoriya Hisashi MidoriyaInko MidoriyaIzuku Midoriya
Rodzina Shimura Tenko ShimuraNana ShimuraShimuraHana Shimura
Rodzina Todoroki Enji TodorokiFuyumi TodorokiNatsuo TodorokiRei TodorokiShoto TodorokiToya Todoroki
Rodzina Tsukauchi Makoto TsukauchiNaomasa Tsukauchi
Rodzina Shield David ShieldMelissa Shield
Rodzina Haimawari Koichi HaimawariShoko Haimawari
Cywile Daikaku MiyagiEriKota IzumiŚwiecące dzieckoYokumiru MeraTakutoKomari IkomaTeruo Hazukashi