FANDOM

Shinya Kamihara (紙原伸也 Kamihara Shinya), znany również jako Edgeshot (忍者ヒーロー エッジショット Ninja Hīrō Ejjishotto) jest zawodowym bohaterem numer 4.

Wygląd Edytuj

Shinya Kamihara jest szczupłym, muskularnym mężczyzną, który jest nieco niższy od większości swoich najlepszych bohaterskich rówieśników. Ma siwe włosy w kształcie trzech ostrych punktów, które pokrywają lewą stronę twarzy. Ma ciemnoszare oczy i nosi maskę, która zakrywa usta.

Kostium bohatera Edgeshota dostosowuje wygląd tradycyjnego ninja. Nosi niebieską maskę, która zakrywa usta związaną czerwoną nitką. Edgeshot nosi sportowe czerwone shinobi shozoku pod niebieską szatą. Jego ręce są pokryte cienką ciemną tkaniną, która wsuwa się w jego białe rękawy przedramienia. Na jego pasku znajdują się czerwone paski i szata, która rozciąga się na zewnątrz.

Edgeshot ma złotą maskę przymocowaną do jego ramienia i ma na sobie charakterystyczny czerwony szal z białą łatką na przedniej stronie. Edgeshot kończy swój kostium niebieskimi skarpetkami i żółtymi sandałami geta.

Osobowość Edytuj

Zgodnie z naturą shinobi, Edgeshot jest spokojnym i skupionym człowiekiem. Jest w stanie utrzymać równowagę nawet w sytuacjach kryzysowych i zachęca do tego swoich kolegów z drużyny, gdy zaczynają panikować.

Edgeshot jest dość inteligentny i dobrze analizuje sytuacje i strategie. Był w stanie rozpoznać charakter wszechstronnego daru All For One po tym, jak zobaczył go tylko raz w akcji. Edgeshot szybko podejmuje inicjatywę, aby zapobiec konfliktowi i odważył się na podjęcie działań w najgorszych okolicznościach. Aby pomóc All Mightowi, Edgeshot nawet przyjął na siebie uderzenie All For One.

v  e
Profesjonalni bohaterowie
Bohaterowie All MightAir JetBackdraftBest JeanistCementossCrimson RiotCrustDeath ArmsEctoplasmEdgeshotEndeavorEraserheadFat GumFourth KindGang OrcaGran TorinoGunheadHawksHound DogIngeniumKamui WoodsKesagirimanLunch-RushMandalayManualMidnightMirkoMt. LadyMr. BraveMr. PrincipalMs. JokeNativeTakeshitaTrzynastkaPixie-BobPower LoaderPresent MicRagdollRecovery GirlRock LockRyukyuSir NighteyeSnatchSnipeTigerUwabamiVlad KingWashYoroi MushaSelkie
Bohaterowie z filmów Godzillo
Pomocnicy Bubble GirlCentipederMickSiriusPomocnicy Gang Orci
Drużyny bohaterów Dzikie, dzikie kociaczkiDrużyna IdatenWater Horse
Nieoficjalne drużyny bohaterów Drużyna Nalotu na Kryjówkę
Powiązane artykuły KostiumPseudonimPomocnicyBiuro bohateraDarLiceum U.A.