FANDOM

Setsuna Tokage ( () (かげ) (せつ) () , Tokage Setsuna) to uczennica klasy 1-B w Liceum U.A., która dostała oficjalną rekomendację.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Setsuna ma duże, zadarte ciemnozielone oczy. Jej zęby są spiczaste, a włosy są długie, ciemnozielone i opadające na ramiona.

Jej strój bohatera składa się z ciemnej, łuskowatej maski na oczy, prostego materiału z wzorem skali i ciemnymi, sięgającymi kolan butami. Nosi ciemne, bez palców rękawiczki z trzema opaskami na ramiona i nosi pas wokół talii, który ma jakiś klejnot osadzony w środku.

Osobowość Edytuj

Setsuna jest rozmowna i pewna siebie. Jest jedną z niewielu uczniów w klasie 1-B, która nie posiada żadnej widocznej nienawiści do klasy 1-A.

Fabuła Edytuj

Festiwal Sportowy U.A. Edytuj

Setsuna kończy bieg z przeszkodami na 39 miejscu. Współpracuje z Itsuką Kendo, Kinoko Komori i Reiko Yanagi w czasie Bitwy Kawalerii i nie sprzeciwia się, gdy Itsuka sugeruje, aby ich drużyna zezwoliła drużynie Tetsutetsu na udział w bitwie 1 na 1 w ich miejsce.

Leśny Obóz Treningowy Edytuj

Setsuna jest widziana z Yui Kodai, Kinoko, Pony Tsunotori i Reiko, gdy klasy A i B zmierzają na wycieczkę szkolną. Drugiego dnia obozu słucha wraz z resztą swojej klasy, jak ich nauczyciel wychowawczy wyjaśnia, że będą ćwiczyć swoje dary.

Festiwal Kulturowy U.A. Edytuj

Setsuna bierze udział w oryginalnym przedstawieniu klasy 1-B "Romeo, Julia i Więzień Azkabanu: Powrót królów!".

Wspólny trening Edytuj

Setsuna, podobnie jak reszta klasy 1-B, przeciwstawia się klasie 1-A w ramach wspólnego ćwiczenia szkoleniowego. Zostaje umieszczona w czwartej rundzie pojedynków.

U.A.
Klasa 1-B Uczniowie Hiryu RinIbara ShiozakiItsuka KendoJuzo HonenukiJurota ShishidaKinoko KomoriKojiro BondoKosei TsuburabaManga FukidashiNeito MonomaNirengeki ShodaPony TsunotoriReiko YanagiSen KaibaraSetsuna TokageShihai KuroiroTetsutetsu TetsutetsuTogaru KamakiriYosetsu AwaseYui Kodai
Kurs wsparcia Mei Hatsume
Kurs główny Hitoshi Shinso
Pracownicy CementossLunch-RushNezuMidnightTrzynastkaPresent MicRecovery GirlEraserheadAll MightSnipeEctoplasmPower LoaderVlad KingGran Torino (emerytura)
Lokalizacje Klasa 1-AKlasa 1-BLunch Rush CafeteriaPokój pielęgniarki Recovery GirlPole BetaStadion SportowyUrobisko Studenckich JednostekSala GammaPole GammaHeights Alliance
Powiązane artykuły Urobisko Studenckich Jednostek