FANDOM

Saiko Intelli (印照 (いんてり) 才子 (さいこ) , Interi Saiko) to uczennica drugiego roku w Akademii Seiai.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Saiko ma długie, niebieskawoszare włosy i dopasowane do siebie oczy. Ma na sobie coś, co wygląda jak jej szkolny mundurek, na który składa się biały beret, ciemnoniebieska koszulka i spodnie, białe rękawiczki i buty oraz biały dwurzędowy frak. Nosi również monokl na lewym oku, z klejnotem w kolorze lawendy na końcu.

Osobowość Edytuj

Saiko jest raczej pełna siebie, będąc bardzo pewną, że wraz ze swoim darem ona i jej koledzy z klasy będą w stanie pokonać Momo Yaoyorozu, Tsuyu Asui, Mezo Shoji i Kyokę Jiro podczas egzaminu na tymczasową licencję bohatera. Mimo to, wydaje się, że ma szacunek swoich rówieśników z klasy, i obejmuje pozycję lidera wśród nich.

Fabuła Edytuj

Egzamin na tymczasową licencję bohatera Edytuj

Saiko i jej rówieśnicy z klasy założyli bazę w jednym z miejskich budynków na arenie egzaminacyjnej. Tam zajada swój podwieczorek, prosząc swoją koleżankę z klasy, by pokazała jej holograficzne nagranie zbliżających się uczniów klasy 1-A. Korzystając z tej informacji, a także z herbaty, którą właśnie skonsumowała, używa swojego daru, by wymyślić plan pokonania Momo, Tsuyu, Mezo i Kyokę.

Wcielając w życie plan Saiko, jej koleżanki zaczynają od zranienia Kyoki, grając głośną muzykę w pobliżu ściany, do której włożyła słuchawkę. Następnie uwięzili czterech uczniów w korytarzu w budynku, spawając metalowe drzwi prowadzące do niego i rozbijając okna, aby stały się nieprzejrzyste. Następnie obezwładniają Tsuyu, chłodząc korytarz za pomocą systemu klimatyzacji, powodując jej hibernację. To zmusza Momo do wykorzystania jej daru, by zrobić koc dla Tsuyu, wykorzystując część jej energii.

Saiko ujawnia swoim kolegom z klasy, że sednem tego planu jest uczynienie czterech uczniów bezużytecznymi. Momo zdaje sobie sprawę, że prawdziwym celem klimatyzatora i zranienia Kyoki było zmusić Momo do zużywania jej zapasów lipidów, czyniąc ją bezużyteczną, ponieważ jej dar jest najbardziej niepewną częścią ich planu. Momo tworzy duży głośnik, przez który Kyoka emituje dźwięk o wysokiej częstotliwości przy dużej głośności przez drzwi, uniemożliwiając kolegom z klasy Saiko ataj. Saiko chowa się za drzwiami i chwyta Momo z powrotem do korytarza, kiedy obie przechodzą przez nie, zamyka je za sobą. Po krótkiej walce Mezo otwiera drzwi i uczniowie powstrzymują Saiko. Saiko wyraża zdziwienie, że wrócili po Momo nawet po tym, jak najprawdopodobniej została wyeliminowana i akceptuje swoją porażkę.