FANDOM

The Boy Born With Everything ( (すべ) てを () って () まれた (おとこ) () Subete o Motte Umareta Otoko no Ko) to trzydziesty pierwszy rozdział mangi My Hero Academia.

Fabuła Edytuj

Shoto mówi, że Izuku zmusił go do złamania przysięgi; że nigdy nie użyje swojej mocy ognia. Po stawieniu mu czoła w walce, Shoto zakłada, że ​​Izuku to nieślubny syn All Mighta, ale Izuku mówi, że nie jest to prawda. Po wysłuchaniu tego, Shoto konkluduje, że Izuku ma pewne powiązania z All Mightem. Następnie mówi, że Izuku powinien wiedzieć o swoim ojcu, Endeavorze, który był bohaterem numer dwa na zawsze, a jeśli Izuku jest połączony z All Mightem, bohater numer jeden, ma o wiele więcej powodów, by wygrać z Izuku.

Tymczasem dwaj najlepsi bohaterowie spotykają się. All Might mówi, że nie rozmawiali ze sobą od dziesięciu lat i że chciał dać mu okrzyk, Endeavour odpowiada, że ​​może zabrać swoją herbatę do jakiegoś innego miejsca i każe mu odejść. Gdy Endeavor odchodzi, All Might zatrzymuje go, mówiąc, że jego syn Shoto był w stanie pokazać świetny występ, nawet bez użycia swojej pełnej mocy. Następnie All Might prosi Endeavoura o radę, jak pozyskać następne pokolenie. Następnie próbuje opisać postawę All Mighta, uznając ją za irytującą, a następnie mówi, że sprawi, że Shoto stanie się bohaterem, który przewyższy All Mighta, a następnie ze złością odchodzi.

Shoto następnie wyjaśnia swój powód, dlaczego musi wygrać z Izuku; jego ojciec chciał rozwinąć swoją pozycję ponad wszystko, co było możliwe, ale nigdy nie mógł zrobić tego z własną mocą i opracował plan; małżeństwo dla daru, które pozwoli mu zdobyć dziecko ze wzmocnionym darem i wychować to dziecko, aby wznieść się ponad All Mighta. Shoto następnie mówi, że nigdy nie będzie jego narzędziem. Shoto następnie wyjaśnia niektóre chwile ze swojej przeszłości; że jego matka pogardzała jego lewą stroną i to, jak wylała na niego wrzącą wodę. Shoto wyjaśnia, że ​​powód, dla którego musi pokonać Izuku (kogoś, kto jest powiązany z All Mightem) jest osobistym zwycięstwem nad jego ojcem, mówiąc, że stanie się Bohaterem Numeru bez używania Daru swojego ojca i że będzie to całkowite wyparcie się go. Shoto odchodzi, mówiąc, że będzie starał się pokonać go używając swoich lodowych mocy. Izuku stwierdza, że ​​nie może przegrać, ponieważ wszyscy go wspierają i chce im się odwdzięczyć. Izuku przyjmuje deklarację walki Shoto i odwzajemnia ją; mówiąc, że go pokona.

Po przerwie w południe ponownie rozpoczyna się Festiwal Sportowy. Dziewczyny z klasy 1-A pojawiają się w ubraniach cheerleaderek (dzięki uprzejmości Minoru i schematowi Denki). Dziewczyny zdają sobie sprawę, że zostały oszukane, a Momo jest najbardziej zdenerwowana.

Wydarzenie finałowe Festiwalu Sportowego zostało ujawnione; wydarzenie turniejowe.

Postacie Edytuj