FANDOM

Pranie Móżgu (洗脳, Sennō) to Dar używany przez Hitoshiego Shinso.

Opis

Dar Hitoshiego pozwala mu kontrolować umysł osoby, która mu odpowiedziała, co w rezultacie pozwoli Shinso rozkazać danej osobie cokolwiek i ona to zrobi. Zostało pokazane, że potrafi kontrolować więcej niż jedną osobę naraz.

Pranie Mózgu zostanie zaktywowane, gdy Hitoshi będzie tego chciał[1]. Shinso może kontrolować więcej niż jedną osobę na raz, ale należy to zrobić indywidualnie, ponieważ Dar ten nie jest w stanie kontrolować tak wielu osób na raz. Musi skoncentrować się na wybranym celu, aby uaktywnić swój Dar.

Ofiary czują się oszołomione, gdy są kontrolowane, ale będą w dużej mierze świadome swojego obecnego stanu umysłowego, mimo że wyglądają na całkowicie oddalone od rzeczywistości. Są oni w zasadzie umieszczane w klatkach we własnych ciałach i przez cały czas czują się bezradni, dopóki efekt Prania Mózgu nie ustąpi. Ci, którzy zostaną poddani temu efektowi, będą zmuszeni przestrzegać wszystkich poleceń Hitoshiego.

Słabości

Hitoshi nie jest w stanie sprawić, by ofiary w transie wykonywały czynności wymagającej używania mózgu, takiej jak myślenie lub mówienie, więc musi zachować proste polecenia, aby mogły być przestrzegane.

Efekt Prania Mózgu wymaga, aby cel odpowiedział, więc dopóki cel pozostaje w milczeniu, Dar nie będzie miao na nich żadnego wpływu. Możliwe jest również wymknięcie się spod kontroli umysłu, jeśli ofiara zostanie trafiona wystarczająco silnym wstrząsem fizycznym lub podobnym bólem.

Sugeruje się, że pranie mózgu nie działa na nieożywione byty, co może usprawiedliwić porażkę Hitoshi w Egzaminie wstępnym (ponieważ celami w części praktycznej egzaminu były roboty). Użycie urządzeń elektronicznych do transmisji lub wzmocnienia głosu Hitoshi (poprzez przekształcenie go w sygnał elektryczny) spowoduje, że Dar straci swój efekt.

Zastosowania

Mimo ogromnego potencjału Hitoshi zawsze uważał swój dar za kłopotliwy byt. Ze względu na swój charakter nie był skuteczny przeciwko Złym botom z Egzaminu wstęonegi, co oznacza, że ​​Hitoshi miał niewielkie szanse na zdanie testu. Jego warunki i skutki sprawiły również, że ludzie uważali na Hitoshiego, ponieważ wierzyli, że Pranie Mózgu pasuje do kogoś o nikczemnej osobowości.

Pranie Mózgu jest najskuteczniejsze, gdy jest używane jako pierwsze uderzenie, zakładając, że przeciwnik nie wie wcześniej o możliwościach Daru. Jako taki, Hitoshi pilnie nawiązuje rozmowę z niczego nie podejrzewającym celem, przejmując kontrolę w chwili, gdy mu odpowiedzą. Jeśli wróg w jakiś sposób jest już świadomy procesu Prania Mózgu, Hitoshi nadal jest w stanie drwić lub polegać na innej formie oszustwa, aby zmusić go do odpowiedzi.

Na jakiś czas przed Wspólnym treningiem, Hitoshi otrzymał nowy sprzęt: Sztuczne struny głosowe, podobne do maski urządzenie, które pozwala Hitoshiemu zmieniać ton jego głosu za pomocą mechanizmów nieelektronicznych. Dzięki temu przedmiotowi Hitoshi może łatwo oszukać przeciwników, by podporządkować się, udając, że jest kimś innym poprzez mimikę wokalną.

Ruch specjalny

Sztuczne struny głosowe: Akordy osoby: Korzystając ze sprzętu do modyfikacji głosu, Hitoshi może zmieniać ton głosu, aby naśladować głosy innych ludzi, nakłaniając wrogów do odpowiedzi i nastawiając ich na efekty Prania Mózgu.

Przypisy

  1. Manga Boku no Hero Academia; Rozdział 33
v  e
Dary
Emitujące KwasArmata PowietrznaWietrzny SpacerAll For OneAnivoiceKurz SzturmowyPrzyciąganie małych obiektówBarieraBinging BallCzarna DziuraKontrola KrwiBloodcurdleBumerangPranie MózguBańkaCemedineCementKlonyKreacjeStłaczanieSpowiedźKopiaDark ShadowRozkładPodwojeniePrzepływ ZiemiElastycznośćElektryzowanieUsuwanieEksplozjaWładca WłóknaOgnisty OddechWymuszona Aktywacja DarówDalekowzrocznośćUrokGlicerynaHalf-Cold Half-HotPiekielny PłomieńSamonaprowadzanieSiła UderzeniaPromień PodczerwieniWzmacniacz KinetycznyKradzieżManipulacja LiśćmiBlokowanieMiłośćMagnetyzmMimikaBrzuszny LaserOne For AllŚmiechawkaOverhaulUtleniający PotParaliżMocKrólowa PromieniPrzewijanieWyszukiwanieWstydOgłuszenieZmiękczenieLunatykTwardy WiatrUsztywnianieMagazynowanieWzmocnienie SiłyCukrowa SzarżaTelepatiaKradzież ZwinnościWibracjeGłosOsnowe WrotaZniekształcenieFala RuchuSpawanieTrąba PowietrznaZero Grawitacji
Transformujące DrzewoWielka PięśćBlade-ToothKrystalizacjaFoldabodyGigantyfikacjaUtwardzanieUzdrowienieHipertrofiaManifestMeatballPrzerost MięśniPermeationPliabodyRivetScalesSpearlike BonesSpringlike LimbsSteelTelescopicTongue TankTongue WebTool ArmsTransformTransforming Arms
Mutujące CentipedeChronostasisDupli-ArmsEarphone JackEngineFat AbsorptionFierce WingsFoodFrogGeckoGatlingHair ExtensionHigh SpecInvisibilityJetOrcinusPop OffQuad ArmsSnake HairShock AbsorptionShoulder-Mounted JetsSludge FormStrong ShoulderSuper RegenerationTailTapeVinesZoom
Illegals Originals AccelerationElectric EelFlightFly SwatterGlide and SlideLeapMeganetic BlasterPolygraphQueen BeeSlide and GlideSpikeSnip ClipSword
Tylko w filmach i anime Bendy FingersGood EarIQOctopusSpotted SealToho
Niekanoniczne Brown BearChartCleaningDustEruptionEye-browsFanFlash Bang SweatGood FaceHedgehogSacred TearsWhaleZombie Virus
Powiązane artykuły Świecące dzieckoQuirkless