FANDOM

Paranormalny Front Wyzwolenia jest dużą, potężną organizacją złoczyńców utworzoną z połączenia Ligi Złoczyńców i pozostałości Armii Wyzwolenia Meta. Rolę głównodowodzącego pełni Tomura Shigaraki.

Historia

W końcowych etapach Święta Odrodzenia, Re-Destro zostaje pokonany przez Tomurę Shigaraki i w rezultacie traci nogi. Siła Tomury i nowo uwolniona dusza udowadniają Re-Destro, że jest naprawdę wyzwolony.

Re-Destro addresses the MLA

Re-Destro rekrutuje nowych członków do swojej organizacji.

Trumpet próbuje użyć swojego Daru, Podżegania, aby zachęcić ich do ratowania jego przywódcy, ale Tomura zastrasza resztę ostrym spojrzeniem. Gdy Trumpet próbował się tym zająć, Re-Destro odwołuje ich i przekazuje wrogowi kontrolę nad Armią Wyzwolenia Meta. Tomura zgadza się na połączenie obu organizacji i korzysta z dochodów Detnerat[1].

Skeptic redaguje wszystkie nagrania Deika City i publikuje fałszywą historię, która pobudza ideały darmowego korzystania z Darów. Re-Destro organizuje podziemne spotkanie ze wszystkimi swoimi zwolennikami i przedstawia Tomurę jako Głównodowodzącego nowo założonym Paranormalnym Frontem Wyzwolenia, mówiąc, że Tomura jest naprawdę wyzwolony i jest wolą Destro, aby to on ich prowadził.

Nazwa miała odrzucić miano "Złoczyńca" i została wybrana przez Re-Destro i Spinnera. Tomura zostaje mianowany przywódcą i zostaje wybranych dziewięciu poruczników do prowadzenia wszelkiego rodzaju ataków. Do poruczników tych należą najwyżsi członkowie Armii Wyzwolenia Meta i elitarni członkowie Ligii Złoczyńców[2].

Siła

Paranormalny Front Wyzwolenia został utworzony przez połączenie dwóch najpotężniejszych grup złoczyńców w historii; co czyni go potężnym przeciwnikiem do zwalczenia.

Siły Paranormalnego Frontu Wyzwolenia składają się ze wszystkich sześciu wybitnych członków Ligi Złoczyńców, którzy ostatecznie zwyciężyli w Partii Odrodzenia oraz członków Armii Wyzwolenia Meta, którzy przeżyli bitwę w Deika City. Obok nich działają byli przywódcy Armii Wyzwolenia, którzy mają wyjątkowe zdolności i wpływ na innych.

Pod dowództwem złoczyńców znajdują się wszyscy pozostali członkowie Armii Wyzwolenia, tysiące osób oddanych woli Destro. Gigantomachia, były ochroniarz All For One, ukrytego przywódcy podziemnego świata, postanowił pójść w ślady następcy swojego mistrza, Tomury, dodając do oddziałów niesamowicie silnego potwora, który zniszczył dużą część miasta. Ponadto w ich szeregach jest kilku zawodowych bohaterów, a także mają za kulisami wsparcie Doktora, który pracował dla All For One.

Hawks, bohater numer 2, naprawdę obawia się, że nowi rekruci w organizacji Tomury łączą się z niesamowitą szybkością tworząc jedność niczym High-End. Uważa, że ​​mogą podjąć się walki z całym społeczeństwem bohaterów, a nawet skupić większą moc niż wszyscy bohaterowie na całym świecie[2]. Bohater numer 1, Endeavour, postanowił wyszkolić stażystów tak, aby mieli szansę ich pokonać.

Organizacją wstrząsnęła wieść o śmierci jednego z członków, Twice'a.

Oddziały

Paranormalny Front Wyzwolenia jest podzielony na kilka oddziałów; każdy oddział specjalizujący się w innym polu walki i nazwany na cześć innego koloru. Ponadto każdy porucznik ma trzech osobistych doradców; którzy są uważani za najzdolniejszych członków każdego oddziału obok samych poruczników. Doradcy są odpowiedzialni za różne bazy w całym kraju i według Hawksa są silniejsi nawet od zwykłego bohatera[3]. Znane oddziały to:

  • Awangardowy Oddział Taktyk Działań: Czerń: Oddział był dawniej pod dowództwem Twice'a.
  • Awangardowy Oddział Partyzantki Wojennej: Fiolet:: Oddział ten jest pod dowództwem Dabiego i Geten.
  • Awangardowy Oddział Zwiadowczy: Karmin: Oddział ten jest pod dowództwem Himiko Togi i Skeptica.
    • Slidin' Go jest jednym z trzech doradców zarówno Himiko jak i Skeptica.
  • Awangardowy Oddział Wsparcia: Brąz: Oddział ten jest pod dowództwem Spinnera i Compressa.

Członkowie

Paranormalny Front Wyzwolenia
Porucznicy
Wojownicy
Wspólnicy

Ciekawostki

Przypisy

  1. "My Hero Academia Manga:" Rozdział 239
  2. 2,0 2,1 "My Hero Academia Manga:" Rozdział 240
  3. "My Hero Academia Manga:" Rozdział 258