FANDOM

Odcinek specjalny: Ocalić świat miłością! (特別編・愛で地球を救え!, Tokubetsu-hen・Ai De Chikyū O Sukue!) to pięćdziesiąty ósmy odcinek My Hero Academia, a zarazem dwudziesty odcinek 3 sezonu. Ten odcinek jest prologiem do filmu My Hero Academia: Two Heroes.

Opis Edytuj

Izuku i All Might pojawią się na specjalnym pokazie na początku odcinka. Izuku stwierdza, że ​​klasa 1-A powinna znajdować się w połowie egzaminu licencyjnego. All Might mówi, aby o tym zapomnieć, ponieważ mają specjalną historię o uratowaniu świata miłością.

Pod koniec lipca przed obozem treningowym, Midnight i Cementoss oglądają specjalny program telewizyjny. Chodzi o trening All Might w Stanach Zjednoczonych w okresie jego bohaterskiej kariery. All Might chętnie pamięta te czasy i uśmiechają się na wspomnienie przyjaciela Davida Shielda.

Shota udziela specjalnej lekcji, która jest dostępna tylko dla kilku uczniów naraz. Tym razem klasa obejmuje, Izuku, Katsukiego, Shoto, Tenyę, Ochaco i Tsuyu. To powinno być trudniejsze niż normalna klasa, a uczniowie mają za zadanie uchwycenie hipotetycznego złoczyńcy. Muszą zbadać miejsce zbrodni i zdecydować, jak sobie z tym poradzić. All Might, Cementoss, Midnight i Present Mic również uczestniczą w charakterze specjalnych instruktorów.

Uczniowie przebierają się w kostiumy bohaterów i spotykają się z Shotą na Polu Beta. Wyjaśnia, że ​​złoczyńcy zaatakowali sklep jubilerski i trzymają zakładników. Liczba złoczyńców i zakładników jest nieznana, a policja poprosiła hipotetycznych profesjonalnych bohaterów o rozwiązanie tej sytuacji. Tenya próbuje zadać pytanie, ale Shota odmawia odpowiedzi. Instruuje swoich uczniów, aby sami zbadali sprawę i rozwiązali ją.

Rozpoczyna się szkolenie z wychwytywania, a Katsuki mówi Ochaco, żeby zajrzała przez okno budynku, aby dowiedzieć się, ilu jest złoczyńców i zakładników. Shoto dzwoni do środka, aby odwrócić uwagę złoczyńcy granego przez All Mighta. Ochaco unosi się do okna i spogląda do środka, by zobaczyć, że Midnight, Cementoss i Present Mic grają trzech zakładników. Ochaco widzi ruchy All Might przez szklane drzwi i studenci kłócą się, aby zdecydować, co dalej.

Katsuki jest niecierpliwy i każe wszystkim ratować zakładników, gdy ten atakuje złoczyńcę. Zarzucają im i są zszokowani, gdy okazuje się, że złoczyńca został zamordowany. Odkrywają, że broń zbrodni to nóż pokryty krwią, a Tenya domyśla się, że jeden z zakładników musiał to zrobić. Izuku sugeruje, że przeprowadzą rozmowy z zakładnikami, zanim dojdą do wniosku.

Cementoss mówi, że jest pracownikiem sklepu jubilerskiego i został zaatakowany przez złoczyńcę. Present Mic kupował biżuterię, gdy złoczyńca zaatakował, a podczas ataku przybyła Midnight i została wzięta jako zakładniczka. Izuku i Ochaco sprawdzają portfele i potwierdzają, że mają dość pieniędzy, by kupić biżuterię. Katsuki znów się niecierpliwi i twierdzi, że zakładnicy musieli zabić złoczyńcę za biżuterię. Tsuyu twierdzi, że to zbyt lekkomyślne, że jeden z nich zabiłby złoczyńcę w sklepie, a Shoto dodał, że skradziona biżuteria nie zniknęła. Tenya kończy inspekcję sklepu i potwierdza, że ​​złoczyńca działał sam, co oznacza, że ​​zabójca musiał być jednym z zakładników.

Izuku niepokoi fakt, że złoczyńca zabarykadował się. Cementoss mówi, że to z powodu wezwania policji, a Izuku przypuszcza, że ​​Midnight wezwała policję, ponieważ przyszła ostatnia do sklepu. Teoretyzuje, że Midnight to nowy złoczyńca przed napadem i zadzwoniła na policję, zanim jeszcze tam dotarła. Chciała go powstrzymać, ale nie miała motywu, żeby go zabić. Izuku uważa, że ​​złoczyńca zabił się, by powstrzymać relację między nim a Midnight przed ujawnieniem.

Po rozwiązaniu sprawy Shota wchodzi do sklepu i kończy szkolenie. Pochwala Izuku za jego teorię, ale daje uczniom zero punktów. Patrzą na ciało złoczyńcy i zauważają, że już dawno uciekł. All Might ucieka na wolność, a Shota mówi swoim uczniom, że największym błędem było przypuszczenie, że złoczyńca był trupem i go nie związali. Uczniowie skarżą się na porażkę i zdają sobie sprawę, że w końcu nie było miłości między czarnym charakterem a Midnight.

All Might wraca do głównego kampusu ze szkolenia i sprawdza pocztę. Otrzymuje wiadomość od Melissy Shield, prosząc go, aby udał się na I-Island i ponownie spotkał się z Davidem na specjalnym wydarzeniu podczas I-Expo. All Might przypomina sobie, że powiedział Davidowi, że chciał stać się Symbolem Pokoju dla wszystkich na świecie. All Might znajduje Izuku w drodze do domu i prosi go o podróż z nim na I-Island.

All Might i Izuku pojawiają się ponownie w specjalnym pokazie na końcu odcinka. Pyta, czy ta wyjątkowa historia była zabawna i czy uratowała świat z miłością. Izuku odpowiada, że ​​nie ma miłości, ale ważne jest to, że niedługo przyjeżdżają na I-Island. All Might mówi, że mogą się tylko dowiedzieć w filmie, a następny odcinek będzie kontynuował wstępny egzamin licencyjny.

Postacie Edytuj