FANDOM

Pośpiech (RUSH!, Rasshu!) to pięćdziesiąty szósty odcinek Boku no Hero Academia, a zarazem osiemnasty odcinek 3 sezonu.

Opis Edytuj

Yo Shindo i jego koledzy z klasy ukrywają się za zniszczeniem, które spowodował, gdy 62 osoba zdała egzamin. Yo podsumowuje, że użył swojego daru, by rozdzielić uczniów liceum U.A. i klasy podzielili się na dwie grupy, aby je upolować. Wielu innych uczniów również skorzystało z tej możliwości.

Gdy pierwsza faza odlicza do końca, uczniowie stają się niecierpliwi i zaczynają chaotycznie walczyć. Yo sugeruje, że jego zespół czeka, aż uczniowie wykorzystają swoją wytrzymałość, próbując wyeliminować uczniów U.A.. Tatami nazywa go podstępnym, ale Yo wyjaśnia, że ​​jest taktowny, ponieważ ma czas, aby zdecydować, czy pośpieszyć się, czy zaplanować atak. Każdy stara się osiągnąć ten cel i nie ma żadnej dobrej lub złej drogi, by temu zaradzić.

Katsuki konfrontuje się z Seijim i rozpoczyna się ich walka. Seiji planuje przełamać dumę Katsukiego i pokazać mu, dlaczego godność jest ważniejsza. Katsuki ignoruje go i wymieniają ataki z za pomocą swoich darów. Denki angażuje się, ale Katsuki wymaga od niego skupienia Seiji. Seiji tak naprawdę zmienia Katsukiego w kulę mięsa, otaczając przeciwnika kawałkiem mięsa. Zanim Katsuki się przemieni, rzuca granatem Denkiego.

Seiji wyjaśnia, że ​​egzamin licencyjny ma bardziej rygorystyczny proces weryfikacji, ponieważ chcą wyboru bohaterów wyższej rangi. Planuje wspomóc ten proces, eliminując tych, którzy nie są godni bycia bohaterami, zamiast skupiać się na przekazywaniu tego samego. Seiji ponownie atakuje Denkiego, ale ten używa granatu, który Katsuki dał mu, by Seiji stracił równowagę.

Seiji porusza się zgodnie z jednym z nowych pocisków Denkiego. Denki strzela swoją elektrycznością przez palec do pocisku, wysyłając pocisk elektryczności strzelając w Seijiego i porażając go prądem elektrycznym. Denki wspomina swój nowy sprzęt do strzelania, stworzony dla niego przez Power Loadera i Mei Hatsume. Mówi Seijiemu, że źle ocenił Katsuki i Eijiro w oparciu o to, co mówią inni, podczas gdy w rzeczywistości ciężko pracują, aby zostać bohaterami. Seiji jest poważnie ranny przez elektryczność i traci kontrolę nad kulami mięsa, które stworzył.

Seiji ze złością odpowiada, aby Denki skupił się na swojej pozycji i atakach. Eijiro i Katsuki odzyskują swoje normalne ciała i pokonują Seijiego połączonym atakiem. Eijiro dziękuje Denkiemu i Katsukiemu, ale krzyczy na niego za zbyt długi czas. Inne ofiary Seiji zostają odmienione, a uczniowie U.A. walczą z nimi po porażce Seiji'ego. Tymczasem Shoto czeka w przedpokoju na swoich kolegów z klasy. Kiedy Momo i jej towarzysze wkraczają, spotkają się i wyrażają, że mają nadzieję, że ich koledzy z klasy również przejdą.

Wracając na pole bitwy klasy 1-A, Izuku ucieka przed pościgiem innych studentów. Hanta łapie go i prosi, by wyniósł go w powietrze. Kiedy osiągną bezpieczną wysokość nad ziemią, Ochaco wyrzuca szczątki przyczepione do taśmy, które zatrzymują ich prześladowców, przyklejając je do ziemi. Po ogłoszeniu, że 76 osób zaliczyło, trio postanawia wyeliminować uwięzioną konkurencję i przejść pierwszą fazę.

Nikt z U.A. został już wyeliminowany, ale pozostali uczniowie z klasy 1-A mają za mało czasu do przejścia. Szukając więcej swoich kolegów z klasy, Tenya dzieje się po tym, jak Yuga ukrywa się sam. Tenya wyjaśnia, że ​​znalazł już część klasy 1-A i stara się, aby wszyscy się przegrupowali. Yuga proponuje, że mogli już minąć, podczas gdy Tenya szuka. Jako prezydent klasy, Tenya byłaby szczęśliwa dla swoich kolegów z klasy, gdyby tak było. Prosi, aby razem z Yugą pracowali razem.

Katsuki, Eijiro i Denki zdają egzamin i biegną do Izuku, Ochaco i Eijiro, po czym wszyscy zmierzają do przedpokoju. Ochaco, Hanta, Eijiro i Denki świętują razem, podczas gdy Katsuki przemawia do Izuku. Nie tylko jest to pierwszy przypadek po incydencie z Kamino, który Katsuki uznał Izuku, ale Katsuki nawet komplementuje jego dar i mówi, że nie spodziewał się niczego po jego pożyczonej mocy. To na początku niespodziewanie zaskakuje Izuku, a potem martwi się, że Katsuki mógł dowiedzieć się o jego powiązania z All Mightem. Wszyscy spotykają się z Momo i wszystkimi innymi w przedpokoju. 11 osób z klasy 1-A zaliczyło, pozostawiając 9 członków klasy 1-A z 18 dostępnymi miejscami.

Tenya nie pozwala wyeliminować Yugi, a ten zaczyna się poddawać z powodu niebezpiecznej sytuacji. Inni rozproszeni członkowie klasy również zmagają się z tym, co robić dalej. Yo i jego koledzy z klasy są następni 8 do przejścia, pozostawiając tylko 10 miejsc. Zainspirowany samopoświęceniem Tenyi, Yuga zatrzymuje się i wystrzeliwuje laser w powietrze. Już ma dwa swoje cele oświetlone, więc decyduje się użyć siebie jako przynęty, aby przyciągnąć wroga, aby Tenya mógł się ukryć i zasadzić na nich pułapkę. Yuga wyjaśnia, że ​​zawsze chciał być równy wobec innych.

Pojawiają się wrodzy studenci, ale tuż przed atakiem przybywa duże stado ptaków i rozprasza wszystkich. Koji rozkazuje ptakom, a Fumikage używa Dark Shadowa do ataku na rozproszonych uczniów. Minoru kładzie swoje lepkie kule na ziemi, a Mashirao używa swojego ogona, aby powalić przeciwników. Toru wykorzystuje swój dar, aby oślepić pobliskich uczniów i wyeliminować ich. Mashirao podąża za nią i przechodzi, gdy Yuga patrzy. Zdezorientowany, Yuga słucha Miny, tłumacząc, że klasa 1-A była w złej sytuacji, dopóki wszyscy nie zbierali się na wiązkę światła Yugi.

Mina, Fumikage, Minoru, Koji, Rikido, Camie wszyscy zaliczają jeden po drugim. Tenya i Yuga biegną do swoich przeciwników, a Tenya mówi, że bez względu na to, z kim chce być równy, jest latarnią, która pozwoliła klasie 1-A na odniesienie sukcesu. Eliminują ostatnie cele, aby wypełnić ostatnie dwa miejsca w pierwszej fazie. Po tym, Yokumiru ogłasza koniec pierwszej fazy.

Klasa 1-A świętuje z tymi, którzy zaliczyli pierwszą fazę. Inasa jest zdenerwowany, że Seiji poniósł klęskę, a Nagamasa Mora zbeształ Seiji'ego, Inasę i Camie za to, że odeszli sami. Yokimiru kieruje uwagę wszystkich na ekran i wszyscy patrzą, jak arena zamienia się w strefę katastrofy. Ogłasza, że ​​kolejna i ostatnia faza egzaminu obejmuje operacje ratunkowe. Izuku jest podekscytowany perspektywą ratowania ludzi.

Postacie Edytuj