FANDOM

Izuku Midoriya: Początek (緑谷出久:オリジン, Midoriya Izuku: Orijin) to pierwszy odcinek pierwszego sezonu anime.

Opis Edytuj

Jakiś czas temu młodszy Izuku Midoriya przeciwstawia się Bakugo, aby bronić inne dziecko przed prześladowaniem. Katsuki nie traktuje serio "Deku" i wyśmiewa go za to, że nie posiada daru a mimo to chce być bohaterem. W terażniejszości 14-letni Izuku patrzy jak bohaterowie walczą z ogromnym złoczyńcom i widzi debiut Mt. Lady, po czym udaje sięw stronę swojej szkoły, w między czasie narrator opowiada o Świecącym dziecku i pojawieniu się darów. W szkole, podczas lekcji, gdy nauczyciel rozmawia z uczniami na temat ich przyszłości Bakugo wywyższa się ponad innych uczniów posiadających "śmieciowe dary" i atakuje izuku eksplozją gdy słyszy, że ten planuje zdawać do U.A. Po skończonych lekcjach Bakugo po raz kolejny atakuję Midoriyę i radzi mu żeby skoczył z dachu mając nadzięję na otrzymanie daru w kolejnym życiu. Po wyjściu ze szkoły Deku zostaje zaatakowany przez Błotniaka jednak ratuje go All Might. Numer 1 daje Izuku swój autograf i wyskakuje w powietrze by odstawić złoczyńcę na policje, jednak Midoriya uczepia się jego nogi i odlatuje razem z nim, przez co All Might jest zmuszony do awaryjnego lądowania na dachu, gdzie przemienia się w swoją prawdziwą formę, wyjawia skołowanemu Izuku historię o walce ze złoczyńcą w której został ranny, przez co ma teraz limit czasu spędzonego w bohaterskiej formie, zapytany przez Izuku o to czy może zostać bohaterem mimo, że jest nieobdarzony odpowiada, że lepiej żeby spróbował swoich sił w policji i odlatuje.

Postacie Edytuj

Nawigacja Edytuj