FANDOM

Nomu to grupa trzech sztucznych ludzi biorących udział w Incydencie w Hosu. Były one znacznie słabsze od tego Nomu, który brał udział w ataku na USJ w celu zabicia All Mighta.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Wszystkie mają mózg wystający z głowy, ale na tym kończą się podobieństwa.

Skrzydlaty Nomu miał dwa skrzydła wystające z jego pleców, które pozwalały mu latać, jasnożółtą skórę i miał dwoje oczu z każdej strony mózgu. Nomu wydaje się nosić maskę na ustach podobną do maski gazowej.

Bezoki Nomu jest największym z trzech Nomu i jak sama nazwa wskazuje, jedynym bez oczu. Ma czarną skórę i nosi coś, co wygląda na nagolenniki i parę spodni.

Czterooki Nomu ma jasnozieloną skórę i jak nazwa wskazuje cztery oczy wystające z mózgu. Jego skóra jest jasnozielona i nosi podarte spodnie sięgające aż do łydki.

Fabuła Edytuj

Przeciwko Zabójcy Bohaterów Edytuj

Nomu zostały wysłane przez Tomurę, gdyż chciał zyskać rozgłos oraz upokorzyć Zabójcę Bohaterów: Staina. Nomu atakują i niszczą miasto stając się zagrożeniem dla cywilów. Naprzeciwko im stają profesjonalni bohaterowie, ale nie dają rady ich powstrzymać. Po chwili jednak czterooki Nomu zostaje pokonany przez Gran Torino oraz Endeavora. Bezokiego Nomu zabija samodzielnie Endeavor, a ostatni, Skrzydlaty Nomu ginie z rąk Staina.