FANDOM

Narkotyk niwelujący Dar to substancja, która może uszkadzać mechanizmy genetyczne, które odpowiadają za objawienie się Daru.

Informacje

Overhaul using Eri to destroy Quirks

Overhaul wykorzystuje ciało Eri do stworzenia pocisków, zawierające narkotyk niwelujący Dar.

Ten narkotyk został stworzony przez Shie Hassaikai, organizację przestępczą pod kierownictwem Kai Chisakiego, znanego również jako "Overhaul", odpowiedzialnego za rozwinięcie samego produktu, wykorzystując materiał biologiczny młodej dziewczyny do jego wytworzenia[1].

W tej chwili jedyną znaną metodą wprowadzenia komuś narkotyku jest użycie specjalnych pocisków, czerwonych nabojów z igłami. Gdy kula trafi ofiarę, narkotyk niemal natychmiast niweluje Dar[2]. Oprócz narkotyku Kai opracował także antidotum, która może zniweczyć działanie substancji i przywrócić Dar ofiary.

Serum

Serum.

Mając te dwie substancje w swoim posiadaniu, Kai planował wzbić sławę o Shie Hassaikai i ogólnie mafii, wykorzystując narkotyk i surowicę jako sposób na zebranie ogromnych ilości pieniędzy, a także aby wzbudzić postrach wśród społeczeństwa, które całkowicie uzależniło się od Daru. narkotyk miał być sprzedawany przez czarny rynek złoczyńcom, którzy używali go na bohaterach, a po chwili mroczne podziemie rozprowadziło narkotyk niwelujący Dar, który cofnąłby wyrządzone obrażenia i przywróciłby bohaterom utracony Dar.

Te produkty są wysokiej ceny. Dlatego, gdy złoczyńcy mają pociski niszczące Dary, bohaterowie mają serum, a Eri źródłem, Shie Hassaikai może zmonopolizować kontrolę nad rynkiem, osiągając ogromne zyski i ostatecznie wyłaniając się z mroku[3].

Nie wiadomo, co stało się z surowicą po tym, jak Liga Złoczyńców przyczaiła się na eskortę Kaia. Nie ma też innego znanego sposobu leczenia skutków działania narkotyków, chociaż Shota Aizawa uważa, że ​​Przewijanie, będąc genetycznym źródłem narkotyku, może przywrócić czynnik Daru.

Historia

Overhaul experimenting with Eri

Overhaul uzyskuje materiał genetyczny od Eri.

Pomysł na substancję, która mogłaby zniszczyć Dar, pierwotnie wymyślił Kai, który próbował przekonać swojego szefa, byłego przywódcę Shie Hassaikai, aby pozwolił wnuczce szefa uczestniczenie w tym, ponieważ przejawiała zdolności Przewijania, stosowany jako źródło materiału genetycznego w celu uprawy tego narkotyku. Plan Kaia został odrzucony przez jego szefa z powodu jego nieetycznej natury, co spowodowało, że Kai pozbył się swojego szefa i przejął władzę nad Shie Hassaikai[3].

Dzięki gromadzeniu materiału genetycznego z ciała dziewczyny (co zostało zrobione przez własny Dar Kaia, ponieważ mógł on nieskończenie niszczyć i przywracać jej ciało), Shie Hassaikai była w stanie eksperymentować i opracować prototyp narkotyku, który mógłby zniszczyć czynnik Daru, mechanizmy biologiczne za funkcjonowanie indywidualności. Efekty tego prototypu były jednak tylko tymczasowe i dlatego były dystrybuowane wyłącznie do celów testowych. Prototyp był dystrybuowany przede wszystkim w postaci kul wtryskowych, które można było wystrzelić do czyjegoś krwioobiegu, dezaktywując ich Dar na kilka godzin[1].

Wymagając dalszego finansowania, Shie Hassaikai była w stanie zawrzeć sojusz z Ligą Złoczyńców, którzy byli zainteresowani narkotykiem, będąc świadkiem jego efektów podczas potyczki z Shie Hassaikai. W krótkim czasie narkotyk został udoskonalony, a jego efekty stały się trwałe. Dodatkowo, obok gotowej substancji, stworzono surowicę, która mogłaby zostać użyta do przywrócenia Darów, a także przeznaczona do sprzedaży.

Mirio loses his Quirk

Mirio traci Dar.

Jednak w twierdzy Shie Hassaikai miała miejsce akcja ratunkowa, zanim Kai zdążył skomercjalizować narkotyk i surowicę. Podczas swojej walki z Mirio Togatą, który był w stanie dogonić go, zanim zdążył uciec, Kai pokazał efekty działania narkotyku, każąc jednemu z jego podwładnych wystrzelić jeden z pocisków w ciało Mirio, trwale usuwając jego Dar. Nie zapobiegło to jednak pokonaniu Kai i skonfiskowaniu narkotyków przez policję[4].

Liga złoczyńców z powodzeniem zaatakowała jednak eskortę policji, przewożąca Kai Chisaki i skrzynkę zawierającą produkt, pozyskując narkotyk dla własnych celów[5].

Twice fails to duplicate the bullet

Nieudana próba skopiowania narkotyku.

Próbując powielić pociski, Shigaraki prosi Twice'a, aby powielił je za pomocą Daru, Podwojenia, ale z powodu braku jakichkolwiek danych i dokładnego obrazu substancji, pociski, które tworzy, nie utrzymują się one długo i szybko się rozpadają. Twice przeprasza Tomurę Shigaraki za to, że nie pomagał masowo produkować leku zgodnie z wolą Tomury[6]. Dlatego Tomura postanawia znaleźć lekarza, który stworzył Nomu i zajął się All For One, mając nadzieję, że uda mu się powtórzyć pociski[7].

Przypisy

  1. 1,0 1,1 "My Hero Academia Manga oraz Anime:" Rozdział 135 i Odcinek 69
  2. "My Hero Academia Manga oraz Anime:" Rozdział 152 i Odcinek 74
  4. "My Hero Academia Manga:" Rozdział 159
  5. "My Hero Academia Manga:" Rozdział 160
  6. "My Hero Academia Manga:" Rozdział 230
  7. "My Hero Academia Manga:" Rozdział 220