FANDOM

Moe Kamiji ( (かみ) () (もえ) , Kamiji Moe), znana również jako Burnin (バーニン, Bānin) to zawodowa bohaterka i jedna z ponad 30 pomocników, którzy pracują w Agencji Bohaterów Endeavora.

Wygląd

Moe to młoda kobieta o dużych, ciemnych oczach i spiczastych zębach. Jej najbardziej charakterystyczną cechą są długie, płonące zielone włosy z dwoma grzywkami po każdej stronie i szerszą grzywką biegnącą od środka czoła w prawo.

Nosi jasnoszarą kurtkę. Jej kołnierz, pasek i osłony nadgarstka są czarne z mniejszą czerwoną linią. Nosi pasek z miernikiem temperatury z przodu i gaśnicą z tyłu, czarne podkolanówki i krótkie czarne buty. Jej maska jest czarna, podobna do maski Katsukiego Bakugo, i jest połączona z czerwoną opaską.

Osobowość

Jak sugeruje jej pseudonim, Moe ma płonącą, gorącą osobowość. Jest bardzo entuzjastyczna, a jej ognista osobowość zwykle zderza się z Katsukim.

Fabuła

Agencja Endeavora

Gdy tylko Izuku Midoriya, Shoto Todoroki i Katsuki wchodzą do siedziby Agencji Bohaterów Endeavour, po bitwie na ulicach przeciwko Starservantowi, Moe i inni pomocnicy Endeavoura witają ich z gorącym przyjęciem. Zaczyna mówić o nakładzie pracy pomocników i mówi uczniom, że będą musieli ciężko pracować, aby się wyróżnić. Izuku rozpoznaje ją, a ona zderza się z Katsukim, a następnie mówi Shoto, aby nie czuł się komfortowo tylko dlatego, że jest synem Endeavora.

Ciekawostki

  • Moe ma urodziny w tym samym dniu co Dabi.