FANDOM

Mirio Togata ( (とお) (がた) ミリオ, Tōgata Mirio), znany pod swoim pseudonimem bohatera jako Lemillion (ルミリオン, Rumirion) to uczeń trzeciego roku w Liceum U.A. oraz członek Wielkiej Trójki.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Mirio jest umięśnionym młodym mężczyzną z bliznami na ramionach. Jego twarz jest rysowana w uproszczony, kunsztowny sposób, a jego blond włosy są ułożone w czapkę.

Jego kostium bohatera składa się z dużej maski pokrywającej przestrzeń wokół oczu i uszu, z platerowaną koszulą z numerem milion na piersi, czarnymi spodniami i butami z zielonymi dodatkami. Również ma na sobie pomarańczową pelerynę, sięgającą do ziemi, przyczepioną do piersi z kapturem. Dodatkowo strój bohatera Mirio (z wyjątkiem jego maski) jest wykonany ze specjalnego włókna, które pochodzi z jego włosów, dzięki czemu kostium staje się nieuchwytny wraz z nim.

W dzieciństwie Mirio jego włosy były spięte w kucyk.

Osobowość Edytuj

Mirio jest głupkowaty i energiczny, z pewnymi szczególnymi nawykami. Jest prawie zawsze uśmiechnięty i, choć optymistyczny, nie pozwala, by jego ideały go oślepiały i zawsze szuka sposobów na poprawę swoich umiejętności. Jest bardzo oddany zostaniu bohaterem i jest najlepszym kandydatem na Bohatera nr 1 po ukończeniu szkoły, a nawet pokonaniu wielu profesjonalistów. Pomimo braku akademickich występów, jest niezwykle oddany i poświęcił wiele godzin na doskonalenie umiejętności posługiwania się swoim darem w walce, dzięki czemu zalicza się do trójki najlepszych studentów U.A. Jako bohater "Lemillion" posiada pragnienie uratowania miliona ludzi, zainspirowany debiutem All Mighta.

Jako stażysta, Mirio opracował dobre zrozumienie protokołów i działań, które bohater musi zastosować w różnych sytuacjach. Jest w stanie oddzielić się od swoich emocji, aby zobaczyć większy obraz. Rozumie, kiedy musi postępować wbrew temu, co uważa za słuszne, aby działać dla większego dobra.

W przeciwieństwie do swojej swobodnej natury ma doświadczenie w kontaktach z niebezpiecznymi ludźmi i nie łatwo wpada w strach. Jest to pokazane, kiedy był w stanie radośnie przemówić do Overhaula, mimo że dokładnie wiedział, kim jest, zachowując przykrywkę niewiedzy. Jest w stanie zachować spokój, kiedy musi, nawet niedbale informując Izuku, aby włożył maskę, by ukryć swoją tożsamość. Mimo wszystko nie jest on w stanie całkowicie oderwać się od rzeczywistości bycia Bohaterem. Kiedy okazało się, że Eri była wykorzystywana jako część planów Overhaula, był wyraźnie umartwiony faktem, że on i Izuku byli tak blisko uratowania jej przed takim losem. Wtedy stał się bardzo zdeterminowany, aby ją uratować. W trakcie walki z Overhaulem i jego sługami okazuje się, że Mirio jest bardzo samoświadomy, ponieważ uświadomił sobie, jak naraził na niebezpieczeństwo Eri, gdy pierwszy raz ją zobaczył, aby chronić powodzenie swojej misji. Podczas gdy to pozostawiło go w poczuciu ogromnej winy, zaakceptował to jako niezbędne ryzyko spowodowane jego karierą i nie dopuścił, by to miało na niego wpływ.

Ponieważ pełne wykorzystanie jego daru często pozostawia go nagiego, przyzwyczaił się do niego i nie boi się walczyć bez ubrania; chociaż przeprasza, zwłaszcza dziewczęta, za niegrzeczność.

Nawet po utracie zarówno swojego daru, jak i mentora, Mirio wciąż postanowił zostać bohaterem i nie był przerażony, ponieważ ostatnie słowa Sir Nighteye'a dały mu nadzieję. Podobnie jak All Might, Mirio uśmiechnął się w obliczu przeciwności i uwierzył, że jego problemy zostaną rozwiązane.

Kiedy usłyszał o swoim darze, który prawdopodobnie wrócił, Mirio po prostu się roześmiał i stwierdził, że nie spieszy się, by odzyskać swoją moc.

Ciekawostki Edytuj

  • Obchodzi urodziny w tym samym dniu co Izuku.
  • Ulubione rzeczy Mirio to ramen i komedia.
U.A.
Klasa 1-B Uczniowie Hiryu RinIbara ShiozakiItsuka KendoJuzo HonenukiJurota ShishidaKinoko KomoriKojiro BondoKosei TsuburabaManga FukidashiNeito MonomaNirengeki ShodaPony TsunotoriReiko YanagiSen KaibaraSetsuna TokageShihai KuroiroTetsutetsu TetsutetsuTogaru KamakiriYosetsu AwaseYui Kodai
Kurs wsparcia Mei Hatsume
Kurs główny Hitoshi Shinso
Pracownicy CementossLunch-RushNezuMidnightTrzynastkaPresent MicRecovery GirlEraserheadAll MightSnipeEctoplasmPower LoaderVlad KingGran Torino (emerytura)
Lokalizacje Klasa 1-AKlasa 1-BLunch Rush CafeteriaPokój pielęgniarki Recovery GirlPole BetaStadion SportowyUrobisko Studenckich JednostekSala GammaPole GammaHeights Alliance
Powiązane artykuły Urobisko Studenckich Jednostek