FANDOM

Mina Ashido ( (あし) () () () , Ashido Mina), znana również jako Pinky, to uczennica klasy 1-A w Liceum U.A. uczy się aby stać się Pro Bohaterem.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Skóra Miny jest zabarwiona na różowo ze względu na jej dar. Jej oczy są ciemne z żółtymi tęczówkami. Ma niesforne, krótkie różowe włosy z żółtymi rogami wystającymi z głowy. Jest średniego wzrostu i jest szersza niż inne jej koleżanki z klasy. W czasie lekcji nosi zwykły mundurek szkolny dla kobiet.

Kostium bohatera składa się z fioletowego i turkusowego materiału z frędzlami i jasnobrązowej kamizelki z białym futerkiem na kołnierzyku. Nosi także białą maskę. Buty są wykonane na zamówienie, aby pozwolić jej wydzielać kwas z jej stóp, aby się ślizgać.

Osobowość Edytuj

Mina jest wesoła i przez większość czasu widziana jest z uśmiechem na twarzy. Łatwo staje się podekscytowana, ale także jest bardzo emocjonalna i łatwo doprowadza się do łez w różnych sytuacjach, z ulgi, smutku i frustracji. Jednak nadal jest bardzo niefrasobliwa, nie ma problemu z byciem zupełnie nagim na oczach innych ludzi, jednak wciąż nie jest zadowolona z bycia podglądaną przez Minoru Minetę.

Mina jest także bardzo towarzyska i chętna do angażowania się w sytuacje społeczne i okazuje się być bardzo zdenerwowana, gdy odmawia się jej możliwości bycia na zebraniu lub wydarzeniu, na które również czeka.

Pokazano, że przed przybyciem do U.A., Mina potępiała zastraszanie w gimnazjum. Potrafi bronić ludzi, nawet gdy sama się boi, posuwając się tak daleko, aby znaleźć się pomiędzy jej przyjaciółmi, a niebezpieczną, zastraszającą figurą, aby zapewnić im bezpieczeństwo, robiąc wszystko, co w jej mocy, aby zapobiec dalszej eskalacji sytuacji.

Ciekawostki Edytuj

  • Jej koncepcyjna nazwa ,,Alien Queen'' i późniejszy obrazek nawiązują do xenomorfów z serii obcy.
  • Ulubionym jedzeniem Miny są natto i okra.
  • Mina lubi tańczyć i jest w tym raczej dobra.

Edytuj

U.A.
Klasa 1-B Uczniowie Hiryu RinIbara ShiozakiItsuka KendoJuzo HonenukiJurota ShishidaKinoko KomoriKojiro BondoKosei TsuburabaManga FukidashiNeito MonomaNirengeki ShodaPony TsunotoriReiko YanagiSen KaibaraSetsuna TokageShihai KuroiroTetsutetsu TetsutetsuTogaru KamakiriYosetsu AwaseYui Kodai
Kurs wsparcia Mei Hatsume
Kurs główny Hitoshi Shinso
Pracownicy CementossLunch-RushNezuMidnightTrzynastkaPresent MicRecovery GirlEraserheadAll MightSnipeEctoplasmPower LoaderVlad KingGran Torino (emerytura)
Lokalizacje Klasa 1-AKlasa 1-BLunch Rush CafeteriaPokój pielęgniarki Recovery GirlPole BetaStadion SportowyUrobisko Studenckich JednostekSala GammaPole GammaHeights Alliance
Powiązane artykuły Urobisko Studenckich Jednostek