FANDOM

Mezo Shoji ( (しょう) () () (ぞう) , Shōji Mezō) to uczeń klasy 1-A w Liceum U.A..

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Mezo jest bardzo wysoki i muskularny, a jego włosy opadają mu przed twarzą. Nosi maskę, która pokrywa wszystkie jego rysy poniżej oczu. Ma 6 ramion. Pokazano, że ramiona Mezo są bardzo silne fizycznie.

Zawsze ukrywa swoją twarz. Podczas gdy wszyscy inni studenci kąpali się, Mezo nie było widziany w gorących źródłach. Zwykle wyrastają mu usta na mackach, żeby mógł mówić. Wykorzystuje nawet macki do jedzenia.

Choć Mezo jest mniej wyraźny w anime, ma wydłużoną twarz, z oczami przylegającymi do boków twarzy. Jego fryzura odwraca uwagę od tych cech. Brak mu dostrzegalnych uszu, ale nie potrzebuje ich za względu na jego dar.

Osobowość Edytuj

Pomimo przerażającego wyglądu, Mezo jest bardzo przyjazną i łagodną osobą, która może dobrze współpracować z każdym. Nie jest typem trzymającym urazy, nie okazuje złej woli tym, którzy go nieumyślnie skrzywdzili.

Mezo jest całkowicie bezinteresowny i potrafi nawet zaryzykować własnym życiem dla przyjaciela. Może być empatyczny i wyrozumiały, ale wciąż pokazuje poczucie dojrzałości i odpowiedzialności, która powstrzymuje go od działania pod wpływem emocjonalnych impulsów, nawet jeśli odczuwa żal z tego powodu.

Mezo twierdzi, że nie ma pragnienia materialnych potrzeb, jest w porządku, mając niewiele własnych rzeczy. To cecha, którą nosi od dzieciństwa.

Historia Edytuj

W pewnym momencie coś stało się z Mezo, co spowodowało, że zaczął nosić maskę na twarzy. To, co to było, nie zostało określone.

Fabuła Edytuj

Egzamin wstępny Edytuj

Mezo pojawia się krótko podczas egzaminu wstępnego, używając swojego daru na szczycie budynku i monitorując otoczenie.

Test zrozumienia daru Edytuj

Mezo jest postrzegany jako uczestnik Próby siły uchwytu, gdzie osiąga przewagę 540 kilogramów. Hanta Sero komentuje, że Mezo przywodzi na myśl ośmiornicę.

Próbna walka Edytuj

Mezo zostaje sparowany z Shoto Todoroki na walkę, gdzie zmierzą się z Mashirao Ojiro i Toru Hagakure. Ze względu na moc Shoto, rola Mezo w walce staje się raczej niewielka, wykorzystując jego dar do zlokalizowania swoich przeciwników, a następnie opuszczając budynek na prośbę Shoto, który przechodzi na zamrożenie całego budynku i odzyskuje głowicę sam, dając im zwycięstwo.

Nawigacja Edytuj

U.A.
Klasa 1-B Uczniowie Hiryu RinIbara ShiozakiItsuka KendoJuzo HonenukiJurota ShishidaKinoko KomoriKojiro BondoKosei TsuburabaManga FukidashiNeito MonomaNirengeki ShodaPony TsunotoriReiko YanagiSen KaibaraSetsuna TokageShihai KuroiroTetsutetsu TetsutetsuTogaru KamakiriYosetsu AwaseYui Kodai
Kurs wsparcia Mei Hatsume
Kurs główny Hitoshi Shinso
Pracownicy CementossLunch-RushNezuMidnightTrzynastkaPresent MicRecovery GirlEraserheadAll MightSnipeEctoplasmPower LoaderVlad KingGran Torino (emerytura)
Lokalizacje Klasa 1-AKlasa 1-BLunch Rush CafeteriaPokój pielęgniarki Recovery GirlPole BetaStadion SportowyUrobisko Studenckich JednostekSala GammaPole GammaHeights Alliance
Powiązane artykuły Urobisko Studenckich Jednostek