FANDOM

Mei Hatsume jest uczennicą Liceum U.A. na kierunku wsparcia z klasy 1-H.

Wygląd Edytuj

Mei Hatsume ma żółte oczy z celownikami zamiast źrenicy. Jej jasnoróżowe dredy są obcięte i ułożone asymetrycznie tak, że po prawej stronie twarzy ma ona dwa dłuższe pasma. Zazwyczaj Mei nosi wiele swoich gadżetów na sobie. Nosi również ochronne gogle i rękawiczki bez palców.

Osobowość Edytuj

Mei jest inteligentna i stanowcza. Często sprawia, że ludzie w jej pobliżu czują dyskomfort. Kocha ona tworzyć gadżety, które przedstawia jako swoje ,,Super słodkie dzieci". Mei ma zwyczaj dążyć prosto do celu. Jest bezwstydna i oportunistyczna, gdy dochodzi do reklamowania swoich wynalazków. Podczas rozmów z innymi dość niezgrabnie się do nich zbliża, co jest powodem tego, że się od niej odsuwają, ale ona nadal za nimi podąża.

Mei nie okazuje strachu przed porażką, widząc w niej okazję, żeby dowidzieć się co poszło nie tak i zrobić to lepiej następnym razem, dlatego nie przejmuje się gdy jej wynalazki się psują. Mei może być uważana za egocentryczną co się jej należy za umieszczanie wynalazków i gadżetów nad innych ludzi, ale ten egoizm nie jest negatywny, ponieważ wynika z motywacji udoskonalania siebie. Uważana jest za trochę roztrzepaną, gdyż łatwo odwrócić jej uwagę i czasem jest całkowicie nieświadoma otoczenia, co pokazuje jej niezdolność wyczucia zapalenia się jednego z jej wynalazków podczas rozmowy z Midoriyą. Ponadto wydaje się ona nie zdolna do odczytywania mowy ciała, przez co oczywiście jest nieświadoma, że Midoriya czuje dyskomfort, jaki powoduje u niego kilka razy przez jej bliskość.

Fabuła Edytuj

Festiwal sportowy U.A. Edytuj

Mei Hatsume wybiera się pole razem ze swoimi kolegami z klasy z kierunku wsparcia. Po ceremonii otwierającej Mei uczestniczy w biegu z przeszkodami.

Kiedy Ochaco Uraraka i Mina Ashido dotarły do strefy ,,upadku" na torze, Mei ujawnia siebie i wszystkie swoje gadżety. Mina spytała ją czemu ma upoważnienie na używanie specjalnego sprzętu, Mei odpowiedziała, że sprzęt jest dozwolony jeżeli wyprodukowano go samemu w celu wyrównania szans, ponieważ uczniowie kursu bohaterskiego przechodzą regularne treningi. Mei użyła strzałki kablowej i unoszących podeszw by bezproblemowo przeprawić się przez przepaść po linie, śmiejąc się radośnie przez to czego udało się jej dokonać. Ostatecznie ukończyła wyścig na 41 miejscu, co zakwalifikowało ją do następnej konkurencji czyli bitwy kawalerii.

Wybierając zespoły do ​​bitwy kawalerii, Mei spotyka Izuku Midoriye, zawodnika z pierwszego miejsca, i konfrontuje się z nim. Próbuje dołączyć do jego zespołu, ponieważ wszyscy patrzą na niego przez jego aktualną pozycję w zawodach, jężeli dołączy ona do jego zespoły wszyscy będą patrzyć również na nią i jej ,,dzieci". Izuku jest zaskoczona stanowczą osobowością Mei, ale wygrywa, gdy pokazuje mu kilka swoich gadżetów. Izuku rozpoznaje nawet jednego z Pro-Hero Air Jet i oboje prowadzą przyjazną dyskusję na ten temat.

Podczas bitwy kawalerii Izuku jest zmuszony do użycia Jet Pack'a w celu ucieknięcia przed goniącymi go drużynami. Mei pyta jak sprawują się jej gadżety i jest szczęśliwa, gdy słyszy, że jej ,,dzieci" są niesamowite.

Statystyki Edytuj

Siła
 
1/5 E
Szybkość
 
1/5 E
Technika
 
3/5 C
Inteligencja
 
5/5 A
Kooperacja
 
2/5 D
Statystyki z Databooka

Ciekawostki Edytuj

  • Mei początkowo miała być mężczyzną.
  • W pierwszym rankingu popularności uplasowała się na 20 miejscu, remisując z Toru Hagakure.
  • Ulubionym jedzeniem Mei jest czekolada.
  • Mei lubi styl steampunkowy, o czym świadczą jej zwykłe gadżety.
  • Imię Mei pochodzi od "wynalazku" (発 明 hatsumei?) I "oczu" (目 mnie?), Ale drugie i trzecie kanji zmieniły pozycje.
  • Zajęła ona 16 miejsce na festiwalu sportowym U.A.
U.A.
Klasa 1-B Uczniowie Hiryu RinIbara ShiozakiItsuka KendoJuzo HonenukiJurota ShishidaKinoko KomoriKojiro BondoKosei TsuburabaManga FukidashiNeito MonomaNirengeki ShodaPony TsunotoriReiko YanagiSen KaibaraSetsuna TokageShihai KuroiroTetsutetsu TetsutetsuTogaru KamakiriYosetsu AwaseYui Kodai
Kurs wsparcia Mei Hatsume
Kurs główny Hitoshi Shinso
Pracownicy CementossLunch-RushNezuMidnightTrzynastkaPresent MicRecovery GirlEraserheadAll MightSnipeEctoplasmPower LoaderVlad KingGran Torino (emerytura)
Lokalizacje Klasa 1-AKlasa 1-BLunch Rush CafeteriaPokój pielęgniarki Recovery GirlPole BetaStadion SportowyUrobisko Studenckich JednostekSala GammaPole GammaHeights Alliance
Powiązane artykuły Urobisko Studenckich Jednostek