FANDOM

Jin Bubaigawara ( () (ばい) (がわ) () (じん) , Bubaigawara Jin), znany również jako Twice (トゥワイス, Tuwaisu) to Złoczyńca powiązany z Ligą Złoczyńców. Jest członkiem Przedniej Straży Ligi Złoczyńców. Razem ze swoją drużyną pełni rolę głównego antagonisty w wątku Leśny Obóz Treningowy.

Wygląd Edytuj

Jin Bubaigawara jest dorosłym mężczyzną o blond włosach i czarnych oczach. Ma dużą bliznę, która dzieli jego czoło od incydentu z przeszłości. Jego cywilny strój składa się z niebieskiej koszuli na białym bezrękawniku oraz normalnej pary spodni i butów.

Twice jako złoczyńca nosi czarno-szary kostium, który całkowicie pokrywa jego ciało. Górna połowa jego maski jest szara z białymi oczodołami, a maska zakrywająca usta jest czarna. Twice ma również czerwone i zielone opaski na rękach, w których trzyma swoją taśmę pomiarową.

Większa część kostiumu Twice'a ma kolor czarny niż część nad jego podudziami i szare wzory, które wydają się tworzyć "T" i "W" na jego klatce piersiowej. "T" jest utworzony przez poziomą linię przechodzącą przez jego górną część tułowia i pionową linię od brzucha. Kolejna linia wnika w dolną część tułowia i rozdziela się na uda, które następnie wchodzą na biodra tworząc "W".

Osobowość Edytuj

Twice ma bardzo wyjątkową osobowość: jest wybuchowy, żywy i ma komediową postawę, czerpiąc przyjemność z przyjmowania dramatycznych ujęć i ekscentrycznych wyrazów twarzy. Dwa razy ciągle zaprzecza samemu sobie, wypowiadając jedno zdanie jednym głosem, a następnie natychmiastowo odmawia innym głosem. Na przykład obraził Dabiego, a następnie pochwalił go w następującym zdaniu.

Twice wie, że jest obłąkany i obejmuje go jako złoczyńcę. Jin jest w rzeczywistości o wiele bardziej złożony, niż się wydaje na pierwszy rzut oka: wierzy, że zrozumienie własnej tożsamości jest najważniejszym aspektem życia, przyłączył się do Ligi złoczyńców, ponieważ zaakceptowali jego szaleństwo i sprawili, że czuł się komfortowo we własnej skórze.

Bez maski, Jin cierpi bardziej z powodu dysocjacji tożsamości: podczas noszenia maski, Twice zaprzecza samemu sobie i zachowuje się zupełnie naturalnie, ale bez tego jego rozszczepione osobowości spierają się ze sobą. Wpada w panikę i grozi "rozłupaniem", dopóki nie włoży maski i nie stanie się "cały". Kryzys tożsamości Jina wyrasta z tragicznego wypadku, który doprowadził go do szaleństwa, zmieniając jego przytłaczającą i leniwą poprzednią osobę. Ma silny wewnętrzny konflikt nad tym, kim naprawdę jest i wierzy, że może być klonem, który zabił oryginał.

UmiejętnośćEdytuj

Jego dar to Klonowanie. Jin często używał ich do pomocy, klony mają własny charakter jednak przez to potrafią się buntować. Potrafią one wywołać w użytkowniku podobne objawy do schizofrenii, np. słyszenie głosów w głowie. Klony potrafią wyjść z właściciela samoistnie, co można zatrzymać nałożeniem maski.