FANDOM

Inasa Yoarashi ( () (あらし) イナサ, Yoarashi Inasa) to uczeń pierwszego roku w Liceum Shiketsu.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Inasa jest bardzo wysokim i dobrze zbudowanym młodym mężczyzną o ciemnobrązowych włosach i czarnych oczach.

Kostium bohatera Inasy składa się z grubego brązowego kostiumu przypinanego żółtymi guzikami. Kołnierz jest ozdobiony futrem i zawiera pelerynę, która przewraca się na plecy Inasy. Jego prawe ramię odsłania się obcisłym niebieskim rękawem, a jego lewe ramię pokryte jest brązowym materiałem. Ma również kilka pasów opalających się wokół talii i ma na lewej dłoni dużą brązową rękawicę.

Na torsie Inasy znajduje się kilka rur, które mają na celu wydalenie energii wiatru. Jego kolana i lewe ramiona ozdobione są maskami gazowymi. Ubiera swój kostium w pasujące brązowe buty i jednolitą czapkę Shiketsu.

Osobowość Edytuj

Inasa jest energicznym i entuzjastycznym młodzieńcem, który wyraża się z wigorem. Jest bardzo głośny, dziwnie uprzejmy i ceni sobie namiętność. Inasa uważa, że wszyscy bohaterowie mają "gorące duchy", które pozwalają im motywować i pomagać innym. Nie pochwala bohaterów, którzy nie ucieleśniają ducha namiętności, dlatego ma negatywne uczucia wobec Endeavor i jego syna.

Historia Edytuj

Kiedy był młody, Inasa podziwiał Bohatera Endeavora, ponieważ symbolizował on wiarę, że wszyscy bohaterowie mają "gorące duchy". Młody Inasa próbował zdobyć autograf Endeavora, ale Endeavour odmówił Inasie i powiedział mu, żeby nie stawał mu na drodze. Inasa poczuł się zdradzony przez niebohaterskie zachowanie Endeavora, a jego podziw dla Endeavora powoli zmienił się w nienawiść.

Inasa brał udział w egzaminie wstępnym w Liceum U.A. w tym samym roku co Izuku Midoriya. Podczas egzaminu, który składał się z maratonu, Inasa zauważył Shoto Todorokiego i zainteresował się nim po obejrzeniu jego wielkiego użycia lodu; chociaż Inasa miał złe przeczucie płynące od Shoto, czuł się spokojny, że gdy tylko staną się kolegami z klasy, oczy Shoto nie będą mu przeszkadzać. Inasa i Shoto dotarli do bramki, ale Inasa pierwszy przeszedł przez bramkę, dzięki czemu był pierwszym, który przekroczył linię mety, a Shoto był drugi.

Po maratonie Inasa zbliżył się do Shoto i pochwalił go. Jednak Shoto go odrzucił, podobnie jak jego ojciec, i powiedział mu, że jest uciążliwy, co zszokowało Inasę. Inasa otrzymał najwyższy wynik i zdał. Jednak odmówił uczęszczania do U.A.. Zamiast tego Inasa zapisał się do Liceum Shiketsu.