FANDOM

Half-Cold Half-Hot ( (はん) (れい) (はん) (ねん) , Hanrei Hannen) jest darem używanym przez Shoto Todorokiego.

Opis Edytuj

Half-Cold Half-Hot pozwala Shoto wytwarzać lód z prawej strony jego ciała i płomienie z lewej strony.

Half-Cold Half-Hot wynika z połączenia Hellfame oraz lodowego daru. W rezultacie Half-Cold Half-Hot jest idealnie podzielony pomiędzy prawą i lewą stroną ciała Shoto. To daje Shoto dwie potężne, oddzielne metody walki, z których może korzystać niezależnie od innych, jeśli tak zdecyduje.

Aby dar działał prawidłowo, Shoto musi nieustannie naprzemiennie używać obu boków, podgrzewając się lewą stroną po użyciu lodu lub chłodząc się swoją prawą stroną po użyciu ognia. Nadużywanie którejkolwiek strony może prowadzić do odmrożenia lub przegrzania, co może w skutkach prowadzić do fatalnych konsekwencji.

Zastosowanie Edytuj

Shoto ice attack vs Stain

Shoto tworzy wielki blok lodu

Prawa-strona: używając kończyn po prawej stronie jego ciała, Shoto może drastycznie obniżyć temperaturę i zamrozić wszystko, czego dotknie.

Shoto może szybko zamrozić całe budynki i ulice, a także natychmiastowo utworzyć duże bloki lodu. Miał także dość mocy, by całkowicie zamrozić gigantycznego Villaina Bot. Pomimo niesamowitej otwartej mocy, Shoto ma doskonałą kontrolę nad prawą stroną. Może ograniczyć lód, aby uniknąć śmiertelnego zamrożenia kogoś, a także użyć precyzyjnych ataków, aby zamrozić tylko niektóre części ciała celu.

Shoto jest w stanie ukształtował lód w pewne kształty, aby się utrzymać. Konsekwentnie tworzył za sobą bloki lodu, aby uniknąć wyrzucenia z pola walki podczas walki z Izuku Midoriyą. W tej samej walce stworzył także blok z lodu, który pomógł się mu podnieść.

Długotrwałe używanie jego prawej strony może obniżyć temperaturę ciała do niebezpiecznego poziomu. Kiedy to nastąpi, ciało Shoto zostaje pokryte szronem, a jego ataki lodowe tracą skuteczność. Jego maksymalna wydajność prawie natychmiast doprowadza go do granicy temperatury.

Shoto fire attack vs Stain

Shoto atakujący strumieniami ognia

Lewa-strona: Dzięki lewej stronie, Shoto może radykalnie zwiększyć temperaturę i uwalniać gorące płomienie.

Kiedy Shoto rozpala swoje płomienie, powstały blask pokrywa jego ramię i lewą stronę jego głowy. Potrafi wystrzelić ogień, pochłaniając strumienie ognia lub ochronne krótkie fale.

Z powodu wrogości Shoto wobec ojca, przez większą część życia nie wykorzystywał swojej lewej strony. W rezultacie jego kontrola płomieni jest raczej słaba w porównaniu do kontroli jego prawej strony. Jego brak kontroli sprawił, że dostosowanie się do wysokich temperatur jego płomienia było dla niego trudne. Możliwe jest także, że nadużycie swojej lewej strony, powodując przegrzanie organizmu do poziomu potencjalnie śmiertelnego.

Poprzez schłodzenie powietrza za pomocą lodu, a następnie ogrzanie go w mgnieniu oka, przy pomocy ognia, może on stworzyć ogromny, bardzo gorący płomień.

Na szczęście Shoto jest w stanie użyć swojej drugiej strony, aby przeciwdziałać niebezpiecznym efektom nadużyciem którejś ze stron. Jest również zdolny do aktywowania obu jednocześnie, ale brak praktyki sprawił, że stało się to niewygodne dla niego, ograniczając jego ruchy.

Nazwane Techniki Edytuj

  • Giant Ice Wall (大 氷壁 Daihyōheki?): Shoto używa swoich mocy zamrażania, by wytworzyć gigantyczny blok lodu. Najpierw wykorzystał ten ruch przeciwko Hanta Sero w Festiwal Sportowy U.A.. Pozostał nienazwany do Ostatnich Egzaminów, gdzie nazwała go Momo Yaoyorozu. Shoto użył mniejszej odmiany tego ruchu przeciwko Katsukiemu Bakugo.
v  e
Dary
Emitujące AcidAir CannonAir WalkAll For OneAnivoiceAssault DustPrzyciąganie małych obiektówBarrierBinging BallBlack HoleBlood ControlBloodcurdleBoomerangBrainwashingBubbleCemedineCementClonesCreationCompressConfessionCopyDark ShadowDecayDoubleEarth FlowElasticityElectrificationErasureExplosionFiber MasterFire BreathForcible Quirk ActivationForesightGlamourGlycerinHalf-Cold Half-HotHellflameHomingImpact RecoilInfrared RayKinetic BoosterLarcenyLeaf ManipulationLock DownLoveMagnetismMimicryNavel LaserOne For AllOutburstOverhaulOxidizing SweatParalysisPowerQueen BeamRewindSearchShameSloshedSofteningSomnambulistSolid AirStiffeningStorageStrength EnhancerSugar RushTelepathVitality StealingVibrateVoiceWarp GateWarpingWave MotionWeldWhirlwindZero Gravity
Transformujące ArborBig FistBlade-ToothCrystallizationFoldabodyGigantificationHardeningHealHypertrophyManifestMeatballMultiplierMuscle AugmentationPermeationPliabodyRivetScalesSpearlike BonesSpringlike LimbsSteelTelescopicTongue TankTongue WebTool ArmsTransformTransforming Arms
Mutujące CentipedeChronostasisDupli-ArmsEarphone JackEngineFat AbsorptionFierce WingsFoodFrogGatlingHair ExtensionHigh SpecInvisibilityJetOrcinusPop OffQuad ArmsSnake HairShock AbsorptionShoulder-Mounted JetsSludge FormStrong ShoulderSuper RegenerationTailTapeVinesZoom
Illegals Originals AccelerationElectric EelFlightFly SwatterGlide and SlideLeapMeganetic BlasterPolygraphQueen BeeSlide and GlideSpikeSnip ClipSword
Tylko w filmach i anime Bendy FingersGood EarIQOctopusSpotted SealToho
Niekanoniczne Brown BearChartCleaningDustEruptionEye-browsFanFlash Bang SweatGood FaceHedgehogSacred TearsWhaleZombie Virus
Powiązane artykuły Świecące dzieckoQuirkless