Eri ( () () ) jest kluczowym źródłem do operacji Kai Chisakiego do produkcji lekarstwa niszczącego dary. Jest wnuczką przywódcy Shie Hassaikai.

Charakterystyka

Wygląd

Eri jest dzieckiem z bandażami na całym ciele. Nosi białą, postrzępioną sukienkę z krótkim rękawem i ma mały róg po prawej stronie jej czoła, który świeci, gdy używa swojego daru. Ma także białe, zaniedbane włosy. Jej oczy są czerwone i pełne strachu. Pod jej bandażami widać liczne blizny.

Kiedy przechodzi pod opiekę U.A, Eri nosi ciemną sukienkę z szelkami na koszuli z długimi rękawami, z legginsami i butami. Zaczęła także nosić małą torbę na ramię z kwiatową dekoracją.

Dar

Eri posiada bardzo potężny dar zwany Przewijanie. Polega on na przywracaniu osób do poprzedniego stanu. Overhaul wytrenował ten dar tak, że mogła wymazywać dary innych. Chisaki jednak nie nauczył jej korzystania z tego daru. Kiedy miała około 3 lat, kiedy tata chciał wziąć ją na ręce, jej dar się aktywował i jej ojciec zniknął.

Co ciekawe, nikt z rodziny ojca ani matki nie posiadał takiego bądź podobnego daru. Zdarza się to bardzo rzadko i jest nazywane mutacją.

Historia

Po tym, gdy Eri przez przypadek wymazała swojego ojca, jej matka uznała ją za przekleństwo. Postanowiła ją oddać. Przygarnął ją Kai Chisaki, gdyż uznał, że będzie potrzebna do jego planu władzy nad światem. Codziennie badał ją w laboratorium, przecinając jej skórę. Z czasem zaczął robić podłużne, metalowe zawieszki, które zabierały dar na 3 dni.

Charakter

Eri jest nieśmiałą dziewczynką. Nie lubi patrzeć na ból innych i woli się za nich poświęcić. Boi się ludzi i ich dotyku, ponieważ Chisaki gdy ją dotykał, przecinał jej skórę. Jednak gdy podczas ucieczki przed Overhaulem wpadła w ramiona Midoriyi poczuła ciepło i miłość. Później tęskniła za Izuku, którego nazywała bohaterem.

Nawigacja

Rodziny i cywile
Rodzina Asui Beru AsuiGanma AsuiSamidare AsuiSatsuki AsuiTsuyu Asui
Rodzina Bakugo Katsuki BakugoMitsuki BakugoMasaru Bakugo
Rodzina Iida Tensei IidaTenya Iida
Rodzina Jiro Kyoka JiroKyotoku JiroMika Jiro
Rodzina Midoriya Hisashi MidoriyaInko MidoriyaIzuku Midoriya
Rodzina Shimura Tenko ShimuraNana ShimuraKotaro ShimuraHana ShimuraNao ShimuraChizuoMako
Rodzina Todoroki Enji TodorokiFuyumi TodorokiNatsuo TodorokiRei TodorokiShoto TodorokiToya Todoroki
Rodzina Tsukauchi Makoto TsukauchiNaomasa Tsukauchi
Rodzina Shield David ShieldMelissa Shield
Rodzina Haimawari Koichi HaimawariShoko Haimawari
Cywile Daikaku MiyagiEriKota IzumiŚwiecące dzieckoYokumiru MeraTakutoKomari IkomaTeruo Hazukashi