FANDOM

Deidoro Sakaki (酒木泥泥, Sakaki Deidoro) to członek Ośmiu Niezniszczalnych i Shie Hassaikai.

Wygląd Edytuj

Deidoro jest muskularnym mężczyzną o tłustych ciemnych włosach, sięgających tuż poniżej ramion, okrągłych i raczej głęboko osadzonych oczach oraz wyraźnie prostych zębach.

Podobnie jak wszyscy członkowie Shie Hassaikai, Deidoro nosi maskę, która jest gładka i ma dreny dopasowane do otworów ocznych. Poza tym Deidoro ma na sobie tylko futrzaną kamizelkę i ciemne spodnie z czarnymi butami.

Fabuła Edytuj

Shie Hassaikai Edytuj

Deidoro współpracuje z Shinem Nemoto, aby powstrzymać bohaterów przed złapaniem Overhaula. Podczas spotkania z Mirio Togatą Deidoro użył swojego daru, aby Mirio stracił równowagę. Deidoro wypija trochę alkoholu, mówiąc Mirio, aby trzymał się od niego z daleka, aby był bezpieczny przed jego darem.

Po tym, jak Shin Nemoto próbuje zastrzelić Mirio, co mu się nie udaje, Deidoro wpada w gniew i pyta go, czy jest pijany. Deidoro następnie wyciąga sztylety, aby zaatakować Mirio, jednak on i Shin łatwo zostają pokonani.

Umiejętności Edytuj

Dar Edytuj

Ogłuszenie (泥酔, Deisui): Dar Deidoro sprawia, że jego przeciwnik traci poczucie równowagi, tak jakby był pod wpływem alkoholu. Ponieważ Deidoro pije na krótko przed użyciem swojego daru, siła Ogłuszenia może różnić się w zależności od ilości wypitego alkoholu.

Wyposażenie Edytuj

  • Sztylety: Deidoro posiada kilka sztyletów do rzucania, które trzyma między palcami.

Walki Edytuj