FANDOM

Camie Utsushimi (現見 (うつしみ) ケミィ, Utsushimi Kemii) to uczennica drugiego roku w Liceum Shiketsu.

Charakterystyka

Wygląd

Camie jest młodą kobietą o prostych, płowych włosach, sięgających jej pod ramiona i ciemnobrązowych oczach. Ma wyraźnie pełne i błyszczące usta.

Jej kostium bohatera składa się z prostego ciemnego kombinezonu i butów. Nosi też pasek z dołączoną sakiewką wokół bioder i, podobnie jak inni uczniowie Shiketsu, ciemną czapkę szkoły.

Osobowość

Nie wiadomo, jakie części jej osobowości są jej własnością, a które zostały stworzone przez jej osobę podszywająca się pod nią. Można jednak wnioskować, że istnieją pewne uderzające różnice, ponieważ co najmniej jeden z jej kolegów z klasy zauważył jej anomalne zachowanie.

Prawdziwa Camie wydaje się być bardzo rozmowna, zwłaszcza gdy dowiaduje się więcej o ludziach, którzy wzbudzają jej zainteresowanie. Była zachwycona widząc Shoto Todorokiego po raz pierwszy, zachwycona faktem, że spotkała przystojnego mężczyznę, a także przejdzie szkolenie. Według Inasa Yoarashiego ma imponujące "techniki interakcji", ponieważ poprosiła o dane kontaktowe Todorokiego. Ma również tendencję do mówienia w unikalny sposób i zawiera w sobie dziwny rodzaj slangu, który ma tendencję do mylenia tych wokół siebie. Według niej ona także kocha dzieci.

Fabuła

Egzamin na tymczasową licencję bohatera

Jakiś czas przed egzaminami, Camie została zaatakowana przez Himiko Togę, która zajęła jej miejsce w celu infiltracji egzaminów na licencję bohatera.

Kurs wyrównawczy

Ostatecznie Camie została odnaleziona i zbadana przez jej szkołę, która odkryła, że przed egzaminem licencyjnym została odurzona przez porywaczy. Ponieważ Himiko podszywała się pod nią podczas rzeczywistego egzaminu, Camie przystępuje do egzaminu w makijażu jako sposobu na nadrobienie zaległości. W teście po raz pierwszy spotkała Shoto Todorokiego, którym była zachwycona, gdy wspomniała, że ma szansę poznać przystojnego mężczyznę (według niej), a także przejść szkolenie.

Camie i Inasa Yoarashi, wraz z Shoto i Katsukim Bakugo, muszą walczyć z nowym pokoleniem dzieci, które mają silne dary. Camie kończy zdawanie egzaminu z innymi.

Umiejętności

Została przyjęta i wykształcona w Liceum Shiketsu, która jest uważana za rywala Liceum U.A. na terytorium krajowym, powinna być co najmniej ponadprzeciętnym kandydatem na bohatera.

Dar

Glamour: Przez krótki czas Camie może tworzyć iluzje wizualne i słuchowe.

Ciekawostki

  • Nazwisko Camie zawiera kanji dla "istniejący, rzeczywistość" (現) oraz "widzenie, wygląd" (見).