FANDOM

Sezon 4 anime Boku no Hero Academia swoją premierę miał 12 października 2019 roku i liczy 25 odcinków. Ten sezon jest bezpośrednią kontynuacją 3 sezonu i dokończy fabułę z końca poprzedniego sezonu.

Fabuła

Materiał promocyjny sezonu 4 pokazał, że anime będzie przede wszystkim dotyczyć wydarzeń z wątku Shie Hassaikai.

Produkcja

Tak jak we wcześniejszych sezonach, po raz pierwszy potwierdzono, że ten sezon jest w stanie produkcji pod koniec ostatniego odcinka sezonu trzeciego, który został wyemitowany kilka dni przed wydaniem ogłoszenia w Shonen Jump na temat tego sezonu.

26 maja 2019 roku Japońska wytwórnia muzyczna Legendoor ogłosiła, że Yuki Hayashi powrócił, aby skomponować ścieżkę dźwiękową na ten sezon. Hayashi potwierdził to później sam w mediach społecznościowych zaledwie tydzień później.

6 czerwca 2019 roku Funimation ogłosiło, że pozyskało ten sezon na międzynarodowe nadawanieza pośrednictwem usługi FunimationNow.

16 czerwca 2019 roku ogłoszono, że premiera 4 sezonu odbędzie się 12 października 2019 roku.

Lista odcinków

Muzyka

Opening

  • Polaris w wykonaniu BLUE ENCOUNT.

Ending

Plakaty