FANDOM

Atsuhiro Sako ( (さこ) (あつ) (ひろ) , Sako Atsuhiro), znany też jako Mr. Compress (Mr. (ミスター) コンプレス, Misutā Konpuresu) to Złoczyńca powiązany z Ligą Złoczyńców. Jest członkiem Przedniej Straży Ligi Złoczyńców. Razem ze swoją drużyną pełni rolę głównego antagonisty w wątku Leśny Obóz Treningowy.

WyglądEdytuj

Atsuhiro to wysoki, szczupły mężczyzna o bladej skórze, ma brązowe, lekko pochylone do wewnątrz oczy.

W stroju złoczyńcy nosi ciemnopomarańczową koszule z podniesionym kołnierzykiem na którą zakłada czarną kamizelkę i krawat bolo w zielonym kamieniem, do tego czarne spodnie, wysokie, białe buty z czarnymi czubkami i ciemnoczerwone rękawiczki. Podczas ataku na leśny obóz treningowy miał na sobie długi żółty płaszcz, czarny kapelusz z czerwoną wstążką i białym piórkiem z lewej strony i jedną ze swoich licznych masek z geometrycznym wzorem pod którą nosi kominiarkę w wycięciami w miejscu ust i oczu.

OsobowośćEdytuj

Mr. Compres jest rozrywkowy, pełen humoru i arogancki, zarówno w obecności swoich sprzymierzeńców i przeciwników.

Pan Compress ma zwyczaj monologowania i popisywania się umiejętnościami artysty. Okazało się to wadą jego umiejętności jako czarnego charakteru; pozwolił drużynie eskortującej Bakugo złapać go, ponieważ spędzał tyle czasu na drwinach. Mr. Compress prawie stracił także Katsuki Bakugo po tym, jak poświęcił chwilę na ukłon po zwycięstwie.