FANDOM

All For One (オール・フォー・ワン, Ōru Fō Wan) jest darem używanym przez All For One'a.

Opis

All For One pozwala użytkownikowi kraść Dary innych ludzi i władać tymi skradzionymi mocami jako własnymi. All For One pozwala również użytkownikowi przenieść skradziony Dar do innych osób. Aby to zrobić, musi położyć dłoń na czole danej osoby. Proces wydaje się natychmiastowy.

Użytkownik All For One może łączyć kilka darów, aby stworzyć niszczycielskie techniki, które normalnie nie byłyby możliwe przy użyciu tylko jednego Daru.

Po tym, jak użytkownik All For One ukradł dar, osoba, której skradziono dar, przestaje reagować i zachodzi w stan przypominający śpiączkę, jak to było w przypadku Tomoko Shiretoko, której dar został skradziony. Co więcej, nie wszyscy odbiorcy darów od All For One są w stanie poradzić sobie z trudnościami, jakie zachodzą po otrzymaniu nowych mocy. Następnie stają się bezmyślnymi lalkami, które nie są w stanie mówić ani myśleć samodzielnie.

Czasem przekazany dar za pomocą All For One może połączyć się z oryginalnym Darem, tworząc zupełnie nowy Dar. Tak jak to pokazano w przypadku One For All.

All For One mówi, że ​​jego życzeniem jest, aby Tomura Shigaraki odziedziczył jego Dar, sugerując, że jego użytkownik może nie tylko przekazać skradzione dary innym, ale nawet sam All For One innej osobie.

Słabości

Dar ma pewne ograniczenia. Nie wszyscy odbiorcy Daru z All For One są w stanie poradzić sobie z trudem ich zdobycia. Następnie mogą stać się bezmyślnymi lalkami, które nie są w stanie mówić ani myśleć samodzielnie.

Skuteczność Darów skradzionych przez All For One zależy od jego umiejętności. Stwierdził, że nie chce kraść Mistrza Włókien Best Jeanista, ponieważ wymagało to zbyt dużego treningu i doświadczenia, aby naprawdę opanować, i sugeruje, że woli kraść dary o prostych umiejętnościach. Dodatkowo, All For One nie może pozbawić posiadacza One For All, jeżeli takowy ktoś posiada, ponieważ ten Dar może zostać przekazany tylko wtedy, gdy obecny posiadacz tego chce. W ten sposób One For All jest jednym z najbardziej skutecznym Darem przeciwko All For One, gdyż jego posiadacz nie pozbawi przeciwnika One For All. Był jednak w stanie pokonać to ograniczenie w przeszłości przeciwko poprzednim posiadaczom One For All, ze względu na ogromną liczbę Darów, jakie posiadał.

Zastosowania

Mężczyzna, który włada All For One, kiedyś użył swojego Daru, aby zdominować japońskie społeczeństwo ponad sto lat temu, używając Daru, aby zabrać niechciane Dary i przekazać je tym, którzy ich potrzebowali, w zamian za przysługi. W końcu użytkownik All For One zgromadziłby wielu wiernych podwładnych, którzy spełniali każde jego życzenie.

Później ten człowiek użyłby All For One, aby wzmocnić sztucznie stworzone potwory zwane "Nomu", aby pomóc Tomurze i Lidze Złoczyńców w osiągnięciu ich celów. Jednak nawet po jego aresztowaniu Nomu z dostępem do różnych Darów wciąż jest stwarzany na nowo, a jego rola w tym schemacie, zakładając, że go posiada, nie jest jeszcze znana.

Do walki użytkownik All For One woli łączyć wiele Darów, które zbierał przez całe życie, aby zmaksymalizować ich moc i skuteczność, często do naprawdę katastrofalnych poziomów. Ponieważ ten człowiek nie ma skrupułów w zabijaniu, nie powstrzymuje się w walce, a nawet będzie atakował bezbronnych ludzi, wykorzystując ich jako rozrywkę na swoją korzyść.

All Might zasugerował, że All For One został wykorzystany do uzyskania Darów, które zapewnia ponadczasowość, wyjaśniając, że jego użytkownik wciąż żyje do dziś.

v  e
Dary
Emitujące KwasArmata PowietrznaWietrzny SpacerAll For OneAnivoiceKurz SzturmowyPrzyciąganie małych obiektówBarieraBinging BallCzarna DziuraKontrola KrwiBloodcurdleBumerangPranie MózguBańkaCemedineCementKlonyKreacjeStłaczanieSpowiedźKopiaDark ShadowRozkładPodwojeniePrzepływ ZiemiElastycznośćElektryzowanieUsuwanieEksplozjaWładca WłóknaOgnisty OddechWymuszona Aktywacja DarówDalekowzrocznośćUrokGlicerynaHalf-Cold Half-HotPiekielny PłomieńSamonaprowadzanieSiła UderzeniaPromień PodczerwieniWzmacniacz KinetycznyKradzieżManipulacja LiśćmiBlokowanieMiłośćMagnetyzmMimikaBrzuszny LaserOne For AllŚmiechawkaOverhaulUtleniający PotParaliżMocKrólowa PromieniPrzewijanieWyszukiwanieWstydOgłuszenieZmiękczenieLunatykTwardy WiatrUsztywnianieMagazynowanieWzmocnienie SiłyCukrowa SzarżaTelepatiaKradzież ZwinnościWibracjeGłosOsnowe WrotaZniekształcenieFala RuchuSpawanieTrąba PowietrznaZero Grawitacji
Transformujące DrzewoWielka PięśćBlade-ToothKrystalizacjaFoldabodyGigantyfikacjaUtwardzanieUzdrowienieHipertrofiaManifestMeatballPrzerost MięśniPermeationPliabodyRivetScalesSpearlike BonesSpringlike LimbsSteelTelescopicTongue TankTongue WebTool ArmsTransformTransforming Arms
Mutujące CentipedeChronostasisDupli-ArmsEarphone JackEngineFat AbsorptionFierce WingsFoodFrogGeckoGatlingHair ExtensionHigh SpecInvisibilityJetOrcinusPop OffQuad ArmsSnake HairShock AbsorptionShoulder-Mounted JetsSludge FormStrong ShoulderSuper RegenerationTailTapeVinesZoom
Illegals Originals AccelerationElectric EelFlightFly SwatterGlide and SlideLeapMeganetic BlasterPolygraphQueen BeeSlide and GlideSpikeSnip ClipSword
Tylko w filmach i anime Bendy FingersGood EarIQOctopusSpotted SealToho
Niekanoniczne Brown BearChartCleaningDustEruptionEye-browsFanFlash Bang SweatGood FaceHedgehogSacred TearsWhaleZombie Virus
Powiązane artykuły Świecące dzieckoQuirkless